مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

خون شهید «سلیمانی» ریشه کنی جبهه باطل را به همراه دارد

حجت‎الاسلام «یدالله غلامی» گفت: خون سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» که پس از خون سیدالشهدا یکی از مقدس‌ترین خون‌هایی است که در عراق به زمین ریخته شد نباید پایمال شود و امیدواریم ریشه کنی جبهه باطل را در منطقه به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 12January 2020

خون شهید «سلیمانی» ریشه کنی جبهه باطل را به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ساری، با اشاره به اینکه ایام فاطمیه امسال با ایام شهادت سردار فاطمی مصادف شد، اظهار داشت: حوادث اخیر نشان از درگیری و تقابل دو جبهه حق و باطل دارد.

وی افزود: این درگیری‌ها تاریخچه طولانی از خلقت آدم و حوا تا به امروز دارد که ادامه پیدا کرده است، در حقیقت فرمان پروردگار پیام حق است و رزمندگان جبهه حق برای خدا جهاد می‌کنند و کفار هم برای طاغوت؛ همان تقابل بین خدا و بی‌خدایی است.

این مسئول تصریح کرد: انسان‌ها از زمان خلقت تا به امروز در یکی از این دو جبهه قرار دارند و مورد سوم نداریم، جبهه بی‌تفاوتی جریان و جبهه مستقلی نیست و در طول تاریخ این جبهه تیزکننده جبهه باطل بود.

وی اعلام کرد: ملت ایران با افتخار در جبهه حق قرار داشته و پرچم‌داری می‌کند به طوری که امروز در جهان پرچم‌دار جبهه حق است یعنی همان چیزی که در قرآن و فرموده ائمه بشارت داده شده است، جبهه حق و باطل امروز با شدت بیشتری با هم درگیرند، جبهه استکبار یا همان آمریکا با تمام امکاناتش به جنگ جبهه حق و خدا آمده است.

غلامی یادآور شد: دولت آمریکا در طی برنامه هسته‌ای از ما خواست اصل حاکمیت را برداریم، تا ما را از دین بردارند جبهه باطل دست برنمی‌دارد و هیچ‌گاه خیرخواه ما نمی‌شوند چرا که دشمن هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: درگیری بین این دو جبهه در حال حاضر داریم، جبهه حق هم در هیچ زمانی با این امکانات حاضر نشده است جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی و علمداری ولایت و پرچم‌داری سردار سلیمانی و صدها گردان آماده در کشورهای مختلف منتظر جهاد هستند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و حق پیروز خواهد شد، شرطش استقامت است، پس از شهادت مظلومانه سردار سلیمانی این سوال مطرح می‌شود که چرا آمریکایی‌ها دست به چنین حماقتی زدند؟

غلامی در ادامه این بحث، عنوان کرد: ترور فرمانده نظامی با دعوت یک کشور توسط کشور ثالث بی‌سابقه است، هیچ چیز برای آمریکا مهم نیست و به هر جنایتی دست می‌زنند.

این مسئول ادامه داد: استکبار در دنیا از سال‌ها قبل راهبردی را برای خاورمیانه یا همان غرب آسیا تعریف کردند و آن تغییر آرایش جغرافیایی منطقه ماست که از آن با نام معامله قرن یا خاورمیانه بزرگ یا اینکه خاورمیانه باید آماده یک زایمان دردناک باشد، یاد می‌کردند.

وی تأکید کرد: یکی از برکات وجودی سردار قاسم سلیمانی این بود ک جلوی تجزیه در این منطقه را نداد، کشورهای سوریه، عراق، ایران و… قرار بود تکه تکه شوند، دولت‌های جبهه باطل با راهبردهای دولت‌سازی، ملت‌سازی، بالا بردن ضریب امنیت صهیونیست‌ها در این مناطق و تسلط بر منطقه وارد عمل شدند.

غلامی گفت: ولی آیا خاورمیانه بزرگ که خواستشان بود محقق شد؟ یا راهبردها، در سوریه وعراق چطور اجرا شد؟ یکی از اهداف ورودشان در یمن از کار انداختن موقعیت استراتژیک ایران و دست‌یابی به تنگه هرمز بود، آیا محقق شد، اگر سردار سلیمانی نبود الان وضع فرق داشت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دولت‌های خواستار خاورمیانه بزرگ در این راه ۷ تریلیون هزینه کردند در حالی که در این مدت درآمد ارزی ایران هزار و ۳۴۰ میلیارد دلار بوده که برابر است با یک پنجم خرجی که آن‌ها در منطقه کردند، ولی الان چراغ خاموش به این مناطق رفت‌وآمد می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن در این فضای مجازی خطاب به مردم ما می‌گوید؛ چرا ساکت هستید جمهوری اسلامی پول‌های شما را در کشورهای دیگر خرج می‌کند در حالی که درآمد ما یک پنجم خرجی است که آن‌ها انجام دادند.

غلامی اظهار کرد: ترامپ در آستانه انتخابات قرار دارد، ولی نمی‌داند به مردمی که مالیاتشان را خرج کرد چه بگوید؟ به همین دلیل سردار ما را مورد اصابت قرار داد تا او را هم ردیف ابوبکر بغدادی قرار داده و بگوید دشمن اصلی را نابود کردیم.

وی تصریح کرد: آمریکا با اقدام به ترور سردار، به غرور ما حمله کرد اگر نیروهای مسلح جواب نمی‌دادند ملت ما توقعات را به کجا می‌برد، همین کار را با ژاپن کرد، در مقابل سکوت دید، دو روز بعد چند شهر ژاپن را بمباران هسته‌ای کردند، برخی در داخل می‌گویند خویشتن‌داری کنید مگر می‌شود؟

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران افزود: سقوط هواپیمای ایران اوکراین در چند روز اخیر، در اثر خطای انسانی رخ داد در این ماجرا نباید اصل قضایا زیر سوال برود و مردم نباید به شایعات توجه کنند.

وی عنوان کرد: از مؤلفه‌های قدرت می‌توان به تولید، توسعه، حفظ و به نمایش درآمدن قدرت یک کشور اشاره کرد که بسیاری از کشورها مؤلفه آخر را ندارند ولی کشور ما امروز از قدرت بازدارندگی در این زمینه برخوردار است، ما مهمترین پایگاه منطقه دشمن را می‌زنیم، در این زمینه نباید دیر بجنبیم.

غلامی در پایان گفت: خون حاج «قاسم سلیمانی» که پس از خون سیدالشهدا یکی از مقدس‌ترین خون‌هایی است که در عراق به زمین ریخته شد نباید پایمال شود و امیدواریم ریشه کنی جبهه باطل را در منطقه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار