مومنی‌شریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تلاش برای دیده شدن آثار مسابقه «ترامپیسم»/ هنر انقلاب در گالری‌ها محصور نمی‌ماند

رئیس حوزه هنری از تلاش برای دیده شدن آثار مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» خبر داد و گفت: ما در ترویج هنر انقلاب در آغاز راه هستیم و طبیعی است که آثار هنری را ابتدا در گالری‌ها به‌نمایش بگذاریم اما امیدواریم مدیران شهری و رسانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا آثار هنری جریان انقلاب را در گستره وسیع تبلیغ و ترویج کنیم.
کد خبر: ۳۷۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 13January 2020

«محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» اظهار داشت: مسابقه ترامپیسم با حضور هنرمندان 79 کشور جهان پیام‌های زیادی دارد؛ از جمله پیام این مسابقه به کسانی است که ترامپ و دشمنی آمریکا را نمی‌فهمند؛ این حجم استقبال هنرمندان جهان برای آن‌ها پیام روشنی دارد.

وی به بازخوردهای مثبت دوره اول این مسابقه اشاره کرد و گفت: موضوع این مسابقه بین‌المللی در دوره اول مورد توجه هنرمندان و رسانه‌های دنیا قرار گرفت؛ این توجه درحالی بود که تازه آغاز راه ترامپ بود و برخی‌ها به او امیدوار بودند و فکر می‌کردند آمریکا در دوران ترامپ نسبت به صلح جهانی خطری نخواهد بود.

رئیس حوزه هنری افزود: گذشت زمان نشان داد که ترامپ عقل درستی ندارد و دوره دوم برگزاری مسابقه کارتون و کاریکاتور ترامپیسم نشان دهنده بعد دیگری از ترامپ هستیم.

مومنی‌شریف به کیفیت آثار ارائه شده در این مسابقه اشاره کرد و تصریح کرد: من به‌عنوان یک مخاطب وقتی از آثار ارائه شده در این مسابقه دیدن کردم شاهد آثار خوبی و قوی بودم. حضور هنرمندان ایرانی نیز در این مسابقه قابل توجه بود و به‌لحاظ مضمون و اجرا کارهای قوی وجود داشت.

وی باتاکید براینکه هنر انقلاب هیچ‌گاه در گالری‌ها محصور نخواهد شد، اظهار داشت: ما در ترویج هنر انقلاب در آغاز راه هستیم و طبیعی است که آثار هنری را ابتدا در گالری‌ها به‌نمایش بگذاریم اما امیدواریم مدیران شهری و رسانه‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا آثار هنری جریان انقلاب را در گستره وسیع تبلیغ و ترویج کنیم.

رئیس حوزه هنری از رایزنی برای دیده شدن آثار مسابقه ترامپیسم در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: صحبت‌هایی را با شهرداری و سازمان فرهنگی و هنری انجام داده‌ام تا بتوانیم آثار مسابقه ترامپیسم و سایر رویدادهای هنری را در سطح تابلوهای شهری به‌اکران عمومی درآوریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار