نگاهی به سهم بانک سپه از حضور در دفاع مقدس

بانک سپه همچون ارگان‌ها و نهاد‌های دیگر کشور ده‌ها شهید و صد‌ها جانباز را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
کد خبر: ۳۷۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 13January 2020

نگاهی به سهم بانک سپه از حضور در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دفاع مقدس صحنه حضور اقشار و افراد مختلف از گروه‌های متفاوت جامعه بود، همه آن‌های که احساس مسوولیت کرده و به میدان جهاد قدم گذاشتند از هر قشر و سن و حرفه‌ای که بودند با یک هدف لباس رزم بر تن کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

حضور طیف وسیعی از مردم در جنگ باعث شد تا این میدان به صحنه بی بدیلی از همدلی و وحدت و اتحاد مردمی تبدیل شود تا جایی که در تاریخ به عنوان نقطه روشنی از انقلاب سالامی به ثبت برسد.

در این میان سازمان‌ها ارگان‌ها و نهادهای مختلفی با تقدیم شهدایی در دوران دفاع مقدس نام برگی درخشان و ارزنده را در تاریخ کشور ثبت کردند. بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی نیز در این میان با تقدیم ده‌ها شهید و صدها جانباز سهمی در این میان داشته است.

این بانک در مجموع 30 شهید، 786 جانباز و 216 آزاده تقدیم انقلاب کرده است. جامعه ایثارگر این بانک نیز شامل 827 فرزند شهید و هزار و 538 رزمنده است که حدود 15 درصد از کل کارکنان این مجموعه و 22 درصد از کارکنان شاغل را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار