رئیس سازمان حج و زیارت:

نقش‌ دفاتر زیارتی در حوزه حج و زیارت پررنگ می‌شود

«علی‌رضا رشیدیان» با تأکید بر ارتقای کارآمدی با گسترش آموزش در سطوح کارکنان، کارگزاران و زائران، گفت: باید به دفاتر زیارتی در برون سپاری کارهای حج و زیارت عنایت و با هدایت مناسب از نقش‌آفرینی و ظرفیت آنها استفاده شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 13January 2020

نقش‌ دفاتر زیارتی در حوزه حج و زیارت پررنگ می‌شودبه گزارش گروه فرهنگی دفاع‌پرس، «علی‌رضا رشیدیان» رئیس سازمان حج و زیارت، در بیست‌وششمین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، جان باختن تعدادی از هموطنان در کرمان طی مراسم تشییع جنازه پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و جمهوری اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای گران‌قدر اقدام تروریستی اخیر آمریکا، از ضربه مناسبی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای آمریکایی در عراق زده است، تشکر و قدردانی کرد.

لزوم عدم اصرار به فرآیندهای سنتی در برنامه‌ریزی‌های جدید 

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به اصلاح صورت گرفته در ساختار سازمان حج و زیارت بر پویایی هرچه بیشتر سازمان و کارکنان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: کار در حوزه حج و زیارت بر اساس انگیزه عقیدتی انجام می‌گیرد و کارمندان این سازمان بر اساس انگیزه‌های درونی به خدمت می‌پردازند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص اینکه ساختار جدید سازمان موجب افزایش کارآمدی و توانمندی بیشتر شود، افزود: امیدواریم با توجه به این ساختار جدید و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هیچ کدام از حوزه‌های خدمتی در راستای ارتقای کیفیت خدمت مغفول نماند.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نباید در برنامه‌ریزی‌های جدید به فرآیندهای سنتی اصرار بورزیم، تصریح کرد: باید بر اساس نیازسنجی و هدف‌گذاری برنامه‌ها به استفاده از نیروها و امکانات بپردازیم؛ ضمن اینکه معاونان و مدیریت‌ها باید فضایی ایجاد کنند که از ظرفیت افراد صاحب‌نظر و استفاده بیشتری شود.

ضرورت آموزش برای کارکنان، کارگزاران و زائران 

رشیدیان همچنین بر ضرورت ارتقای کارآمدی با گسترش آموزش در سطوح کارکنان، کارگزاران و زائران تاکید کرد و گفت: آموزش در سه سطح ذکر شده از الزامات محسوب می‌شود و باید توجه جدی به آن صورت پذیرد.

وی در ادامه به موضوع دفاتر زیارتی و ضرورت ایجاد فضای مناسب‌تر برای فعالیت‌ها و هدایت صحیح آنها تاکید کرد و گفت: باید به دفاتر زیارتی به عنوان حوزه جدی در برون سپاری کارهای حج و زیارت عنایت و با هدایت مناسب از نقش آفرینی و ظرفیت آنها در حوزه‌های حج و زیارت استفاده شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار