مصلحی در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان:

ما در بحث هسته ای و مذاکرات نیاز به غنی سازی 20 درصد داریم

حیدر مصلحی در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان، گفت: ما در بحث هسته ای و مذاکرات نیاز به غنی سازی 20 درصد برای درمان مریض های خود داریم. امریکایی ها گفتند اورانیوم خود را به فرانسه بفرستید تا آنها برایتان غنی سازی کنند و این امر 2 سال طول می کشید تا غنی سازی ما به 20 درصد تبدیل شود اما ما خرسندیم که به آنها اعتماد نکردیم.
کد خبر: ۳۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 06January 2015

ما در بحث هسته ای و مذاکرات نیاز به غنی سازی 20 درصد داریم

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان که صبح امروز در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، گفت: در مذاکرات ما هم طرفدار مذاکراتیم و اینها که مذاکره می کنند مال این نظام هستند و این گروه را حمایت می کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز در همان ابتدا نیز گفتند: امیدی به این مذاکرات نداشته باشید. قران نیز می فرماید برخی افراد در رفتن به سمت استکبار رقابت می کنند چرا که این به دلیل آن است که استکبار به آنها صدمه بزند و این تا آن زمان است که استکبار به آنها صدمه بزند.

وی در ادامه افزود: ما در بحث هسته ای و مذاکرات نیاز به غنی سازی 20 درصد برای درمان مریض های خود داریم و دچار شکست در ابتدا شدیم و امریکایی ها گفتند اورانیوم خود را به فرانسه بفرستید تا آنها برایتان غنی سازی کنند و این امر 2 سال طول می کشید تا غنی سازی ما به 20 درصد تبدیل شود اما ما خرسندیم که به آنها اعتماد نکردیم. چرا که یاوه گویی های آنها برای ما مسجل شده است و تا به امروز نیز این غنی سازی به دست ما نرسیده بود.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: آنها خواهان پلمپ شدن تاسیسات هسته ای ایران شدند ولی شهید شهریاری با چند دانشجوی هسته ای روال هسته ای کشورمان را به حرکت درآورد و توانستیم پیشرفتی روزافزون داشته باشیم و امروز اعلام کنیم در داخل کشورمان به غنی سازی 20 درصد دست یافته ایم.

مصلحی اظهار داشت: جمهوری اسلامی هیچ گاه در جنگ اقتصادی به دشمن تکیه نمی کند چرا که آثار تکیه اقتصادی بر استکبار را دیده ایم. در مذاکرات ما همواره بحثمان بر سر ارزش ها بوده است استکبار می گویند ما با شما در منطقه تفاوتمان این است که انقلاب شما منافع ما را ویران می کند و باید منطقه را از حضور شما پاکسازی کنیم  و لذا تفاوت اصلی ما با امریکایی ها بر سر آرمان ها و ایده هایمان است. آرمان های ما و رسالت های ما، ما را بر میز مذاکره نشانده است.

وی ادامه داد: امریکایی ها به دلیل اسلام هراسی که دارند با جمهوری اسلامی مبارزه می کنند و یکی از رخدادهای مبارزه در منطقه داعش است.

 مشاور مقام معظم رهبری بهزاد نبوی را یکی از سران فتنه نام برد و اشاره کرد: 8 سال جنگ بودجه کشور با 14 تا 17 درصد اداره می شد و این موضوعی است که باید توجه خاص به آن داشت که سران فتنه در آن زمان سران ممکلت جمهوری اسلامی بودند و امروز همین مهره ها داعیه دار امریکا و سران فتنه در جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ ف.ه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار