مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پیوند مردم و سپاه پاسداران ناگسستنی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» با بیان اینکه در سانحه هوایی، دشمن انتظار داشت که ملت ایران اسلامی خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های پاسداران را نادیده بگیرند، گفت: پیمان قلبی و ارادت مستحکم بین فرزندان انقلابی امت حرب الله در سپاه پاسداران و آحاد مردم ناگسستنی است و پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح به‌عنوان مدافعان حریم نظم و امنیت کشور، سپر حوادث این ملت بوده و هستند.
کد خبر: ۳۷۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 14January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین بزرگداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم «تربت جام» در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: سردار سلیمانی مظلومانه اما شجاعانه با تدبیر و تکیه بر مبانی دینی با تمام وجود در برابر جریان باطل و جبهه کفر و ظلم ایستاد و این ایستادگی به یک جبهه و ائتلاف بین‌المللی و یک واقعیت غیرقابل‌انکار در بین مسلمانان و مستضعفین جهان تبدیل شد.

وی افزود: نظام سلطه این حضور و این عملکرد را برنمی‌تابید؛ بر همین اساس تصمیم به حذف فیزیکی این فرمانده جبهه مقاومت گرفت که به مقصود پلیدشان نیز رسیدند. شهادت حاج قاسم امواج خروشان عواطف، احساسات و انگیزه‌های دینی و انقلابی امت حزب‌الله را بسیج کرد و جای‌جای ایران و دنیای اسلام از شمیم پاک و معطر او و هم‌رزمانش بهره‌مند شدند.

این مسئول در ادامه به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: در جریان سانحه هوایی، دشمن انتظار داشت که ملت ایران اسلامی خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های پاسداران را نادیده بگیرند و فرزندان انقلابی خود را در این نهاد مقدس نه‌تنها محکوم بلکه بدخواه و دشمن مردم جلوه دهند.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: نظام سلطه به دنبال آن است تا ملت را بی‌دفاع کند. بسیج ده‌ها میلیونی، سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح بزرگ‌ترین سد دفاعی ملت در طول ۴۱ سال حیات انقلاب اسلامی در برابر همه تجاوزات مستکبرین عالم بوده است.

این مسئول ابراز داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز ملت ایران اسلامی را نشناخته است. پیمان قلبی و ارادت مستحکم بین فرزندان انقلابی و امت حزب‌الله ناگسستنی است. پاسداران و دیگر نیروهای مسلح به‌عنوان مدافعان حریم نظم و امنیت کشور، سپر حوادث این ملت بوده و هستند. آنها سال‌­ها جان و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در اقصی نقاط مرزهای اسلامی در جغرافیای جهان اسلام مجاهدت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: تا زمانی که شهید سلیمانی‌ها و رهروان او و همچنین تا مادامی‌که منطق جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم، گفتمان اصلی جامعه باشد آمریکایی‌­ها و ایادی آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. انقلاب اسلامی راه خود را از میان کوران حوادث، توطئه‌ها و تهدیدها یافته و باقدرت به‌پیش می‌رود.

وی با اشاره به لزوم الگو گرفتن از سیره عملی سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: راه شهیدان، مقابله با ظلم و ظالم است و ما این راه را تا خاتمه عالم ادامه خواهیم داد. اگر می‌خواهیم عزیز و سرافراز باشیم و ضمن دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب، زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و تحقق حکومت عدل الهی باشیم باید مبارزه کنیم و تا رسیدن به پیروزی نهایی مقاومت و ایستادگی کنیم.

وی در پایان گفت: ارادت به سردار سلیمانی جز با پیمودن راهی که او برای رسیدن به آن ۴۱ سال مجاهدت کرد محقق نخواهد شد. اگر می‌خواهیم رهرو او باشیم باید عمل و اقدام انقلابی را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها