حسینی:

هم‌پیمانان آمریکا نمی‌توانند پیامد‌های ترور شهید سلیمانی را نادیده بگیرند

وزیر اسبق ارشاد گفت: هرچند هم‌پیمانان آمریکا اقدام تروریستی علیه حاج قاسم سلیمانی را تأیید کردند، اما آن‌ها نمی‌توانند پیامد‌های این ترور را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 15January 2020

هم‌پیمانان آمریکا نمی‌توانند پیامد‌های ترور حاج قاسم سلیمانی را نادیده بگیرندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سیدمحمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش تخصصی پیامد‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ترور سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم ضایعه‌ای بود که به جهان اسلام وارد شد، اما با این حال به واسطه نیرو‌هایی که تربیت کرده، امیدواریم جای خالی او به‌زودی پر شود.

وی افزود: حاج قاسم به آرزوی خود رسید و‌ این آرزو مصداق عینی آیه ۵۲ سوره توبه است.

حسینی همچنین درباره آغاز انتقام سخت ایران گفت: شلیک به «عین الاسد» شلیک به هیمنه آمریکا بود؛ البته در این رابطه هرچند هم‌پیمانان آمریکا اقدام تروریستی علیه حاج قاسم سلیمانی را تأیید کردند، اما آن‌ها نمی‌توانند پیامد‌های این ترور را نادیده بگیرند؛ به عنوان مثال تأیید خروج آمریکا از عراق در پارلمان عراق را می‌توان از پیامد‌های این اقدام آمریکایی‌ها دانست.

وی ادامه داد: تهدیدات ترامپ مبنی بر زدن ۵۲ نقطه از ایران با واکنش‌هایی در داخل کشور و جهان مواجه شد؛ زیرا بر اساس مصوبات سازمان ملل حمله به مراکز فرهنگی جنایت محسوب می‌شود؛ علاوه بر این زمانی که ترامپ ادعا می‌کرد در صورت پاسخ ایران بالاترین فرد تصمیم‌گیرنده در ایران را مورد حمله قرار می‌دهند، فردای روز حمله ایران به عین الاسد، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) که برای اولین بار به صورت مستقیم پخش می‌شد، بیانگر هماوردطلبی بود.

وزیر اسبق ارشاد ادامه داد: بعد از اینکه دشمنان نتوانستند تهدیدات خود را علیه ایران عملی سازند به فتنه‌گری داخلی روی آوردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار