سودانی در گفتگو با «دفاع پرس»:

وحدت نیاز اصلی امروز امت اسلامی/ دشمن و توطئه شناسی مهمترین راه دفع توطئه دشمنان است

عضو کمیسیون انرژی مجلس دشمن شناسی، توطئه شناسی و راههای شناخت دفع توطئه ها و دشمنی ها را مهمترین راه مقابله با دشمنان برشمرد و گفت: مسلمانان باید با بصیرت افزایی و گذشت از خواسته های کوچک و با نگاههای بلند و پرهیز از تعصبهای قومی نژادی و مذهبی امکان دستیابی به هدف بزرگ که امت واحده است را هموار کنند.
کد خبر: ۳۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 07January 2015

وحدت نیاز اصلی امروز امت اسلامی/ دشمن و توطئه شناسی مهمترین راه دفع توطئه دشمنان است

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز و باوی و عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که مقدمات دین مبین اسلام بسیار فراوان و حلقه های اتصال به آن همچون زنجیر گسترده است، گفت: تبدیل شدن ملتهای مسلمان به یک امت واحده موجب میشود تا منافع ابرقدرتها و استعمارگران که در طول سالهای طولانی با یکه تازی در سرزمین های اسلامی منافع و منابع آنها را مورد چپاول و غارت قرار داده بودند به خطر بی افتد.

وی در ادامه افزود: اختلاف میان امت اسلامی باعث آسودگی خاطر استعمارگران و سوءاستفاده کنندگان بین المللی را فراهم خواهد کرد و همواره جهت آسودیگی خاطر خود در بوق اختلاف می دمدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با تأکید بر این مطلب که استعمارگران و ابرقدرت های جهان همواره تلاششان این است که با اختلاف افکنی میان مسلمانان بر این امت حکومت کنند، اظهار داشت: اختلافات مذهبی "شیعه و سنی" ، قومی همچون برتری کرد بر ترک، عرب بر عجم و ...، مرزی میان دو کشور مسلمان و موضوعی تحت عنوان نفت، گرد و غبار، محیط زیست، داعش از جمله اختلافاتی است که دشمن از آنها جهت حکمرانی بر مسلمانان بهره می گیرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: آن چیزی که امروز ملت مسلمان به آن نیازمند می باشد وحدت میان آحاد امت مسلمان است تا در جهان به عنوان امت واحده زندگی کنند.

سودانی، دشمن شناسی، توطئه شناسی و راههای شناخت دفع توطئه ها و دشمنی ها را مهمترین راه مقابله با دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: مسلمانان باید با بصیرت افزایی و گذشت از خواسته های کوچک و پرهیز از تعصبهای قومی نژادی و مذهبی و با نگاههای بلند خود امکان دستیابی به هدف بزرگ سترگ که امت واحده است را فراهم کند.

وی بیان داشت: تفکیک دشمنان به اصلی و فرعی موجب خواهد شد تا الویت ها در استراتژی دفاعی و در خنثی کردن توطئه ها و تنظیم امکانات سرمایه های مالی و دفاعی در جهت دفع فتنه ها اثر بخش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار