برگزاری یادوراه سردار شهید غلامحسین افشردی در روستای «افشرد»

فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری یادواره بزرگ ملی سردار شهید غلامحسین افشردی(حسن باقری) در زادگاهش روستای «افشرد» هریس خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ - 09June 2013

برگزاری یادوراه سردار شهید غلامحسین افشردی در روستای «افشرد»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار پورجمشیدیان با اعلام این خبر توضیح داد: یادمان بزرگ ملی سردار شهید حسن باقری یا همان غلامحسین افشردی به بزودی در روستای افشرد برگزار میشود. طراحی و مراحل کار این یادمان در مرحله نهایی اجرا است.

وی همچنین به زلزله سال گذشته در آذربایجانشرقی اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای مخلص بسیجی و سپاهی و نیز پاسداران پیشکسوت در بازسازی منطقه زلزلهزده ارسباران و انجام فعالیتهای آوراربرداری و ساخت سرپناه در کوتاهترین فاصله زمانی و تحویل 1700 واحد مسکونی و 7000 واحد چند منظوره از فعالیتهای بارز سال گذشته بوده است.
 
سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: علاوه بر این، جشنواره فیلمهای دفاع مقدس نیز در مناطق زلزلهزده برای ارتقای سطح روحی و حفظ آرامش مردم آن منطقه و دانشآموزان در سطح سنی نوجوانان در همه روستاها و شهرهای مناطق زلزله دیده ارسباران برگزار شده است.
 
فرمانده سپاه عاشورا گفت: امسال مجموعه سپاه و بسیج درصدد رفع مشکلات عمرانی از جمله ساخت مسجد، خانههای بهداشتی و انجام کارهای فرهنگی و هنری در روستاها و شهرهای مناطق زلزلهزده هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار