احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا از ترس و نگرانی، پیشنهاد مذاکره می‌دهد/ هیمنه‌ی پوشالی آمریکا را موشک‌های سپاه درهم شکست

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها برای حفظ منافع‌شان و جلوگیری از ایجاد صدمه به پایگاه‌ها و نیروهایشان با پیشنهاد مذاکره درصدد جلوگیری از پیشرفت‌های موشکی ایران اسلامی‌اند.
کد خبر: ۳۸۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 18January 2020

«احمدعلیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به بیانات راهگشا و سیاست‌گذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار داشت: ایران اسلامی از مذاکره هراسی ندارد و اهل تعامل و گفت‌وگو است اما با دشمنی که در طول سال‌های اخیر شنیع‌ترین اقدامات را علیه ملت ایران به کار گرفته است سر یک میز نمی‌نشیند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها سپهبد محبوب ملت ایران، «حاج قاسم سلیمانی» را به شهادت رساندند و بازهم وقیحانه دم از همدردی با مردم ایران و مذاکره می‌زنند؛ آیا با تروریست‌های آمریکایی که بدعهدی‌‌شان را در برجام نشان دادند می‌شود بار دیگر مذاکره کرد، قطعا پاسخ منفی است.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به صحبت‌های مقامات آمریکا درخصوص توافق دوباره با ایران، اذعان داشت: وقتی آمریکایی‌ها از مذاکرات جدید با ایران بر سر موضوعات موشکی و هسته‌ای سخن می‌گویند یاد ضرب‌المثل معروفی می‌افتیم که می‌گویند هنوز از داماد خبری نیست و در خانه عروس جشن گرفته‌اند.

وی افزود: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و باتوجه به حمله‌ی اخیر ایران به پایگاه‌هایشان در آمریکا بیش از گذشته خواهان مذاکره جهت دیکته‌ی خواسته‌هایشان هستند اما دیگر خبری از مذاکره نیست و ملت ایران نیز بیش از گذشته از آمریکا متنفر شده‌اند.

بیگی با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌ عین‌‌السد، هیمنه‌ی خیالی و پوشالی آمریکا را درهم شکست، متذکر شد: فرض کنید در همان برجام ایران به محدودیت‌های موشکی تن می‌داد، آیا بعد از ترور سپهبد سلیمانی می‌توانست پایگاه‌ آمریکایی را هدف قرار دهد؟

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نگران خودشان هستند و می‌خواهند از برد موشک‌های ایران بکاهند و بدون آنکه نگران منافع‌شان باشند، هر غلطی دلشان خواست انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها