مدیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر خبر داد:

راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری شرکت

اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر به‌منظور رسیدگی به امور ذی‌نفعان، دسترسی سریع به مدیران استانی، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های اداری، افزایش فرصت‌های نوآوری، هم‌افزایی مدیران ستادی و سرپرستی‌ها و سرعت بیشتر در پیگیری امور راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۸۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 18January 2020

راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری شرکتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، هیات‌عامل شرکت بیمه کوثر با مشارکت معاونان و مدیران ستادی و سرپرستان در راستای بهره‌برداری از اتاق هدایت و راهبردی جلسه‌ای تشکیل دادند.

محمدرضا مومنی خبرداد: طرح اتاق هدایت و راهبردی در سراسر کشور عملیاتی شده است.

مدیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در پاسخ به این پرسش که اتاق هدایت و راهبردی وضعیت چگونه به رشد کسب‌ و کار شرکت کمک می‌کند، اظهار داشت: سفر‌های کاری علاوه بر هزینه‌های مستقیم می‌تواند باعث کاهش بهره‌وری و روحیه افراد شود، ضمن اینکه سوانح و حوادث احتمالی سفر نیز می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری به شرکت وارد کند.

وی افزود: اجرای طرح اتاق هدایت و راهبردی علاوه بر مزایای اشاره شده موجب کاهش زمان توسعه محصول و خدمت می‌شود و می‌تواند فضای تعاملی چهره به چهره میان مدیران شرکت برقرار کند و بدون محدودیت جغرافیایی در یک اتاق طوفان فکری به‌وجود آورد.

محمدرضا مومنی تاکید کرد: با اجرای این طرح از این به بعد تمامی جلسه‌های شرکت سریع‌تر، ساده‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار