به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاعپرس، کتاب برجام و دیپلماسی رسانهها که پیرامون تحقیق بررسى بازتاب خبرهاى هستهاى ایران بعد از برجام در سه شبکه خبرى اسلامى و سه شبکه خبرى غربى، شبکههاى تلویزیونى پرستىوى، نیلتىوى اینترنشنال، الجزیره انگلیسى، سىانان اینتر نشنال، بىبىسى ورلدنیوز و راشا تودى است، مننشر شد.
شناخت جهتگیرى اعمال شده توسط این خبرگزارىها، شناخت نوع سبکهاى خبرى به کار رفته، شناخت نوع ارزشهاى خبرى مورد تاکید، بررسى رابطه نوع نگرش این رسانهها به مسأله برجام و دانش هستهاى ایران و بررسى نوع تصویر ارائه شده از وضعیت مردم ایران از اهداف این کتاب است.
انتهای پیام/