آمریکا در تمرین‌های نظامی سال ۲۰۱۹، ۲۰ کشته و ۷۰ مجروح داد

جدیدترین آمار منتشر شده نشان از افزایش شمار کشته شدگان و مجروحان ارتش آمریکا از جمله نیرو‌های ویژه ارتش این کشور حین تمرین‌های رزمی به نسبت سال قبل حکایت دارد.
کد خبر: ۳۸۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ - 18January 2020

آمریکا در تمرین‌های نظامی سال ۲۰۱۹، ۲۰ کشته و ۷۰ مجروح دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، آماری که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد در سال گذشته میلادی، در جریان تمرین‌های ارتش آمریکا ده‌ها نظامی این کشور کشته و زخمی شده‌اند.

به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر»، در سال ۲۰۱۹، دستکم ۲۰ نیروی آمریکایی در جریان تمرین‌های نظامی کشته شده‌اند. در این تمرین‌ها، ۷۰ تن هم زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این آمار در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۸ کشته و ۶۶ زخمی بوده است.

افزایش این آمار همزمان با تلاش‌های ارتش آمریکا جهت ارتقا وضعیت آمادگی رزمی نیرو‌های خود رخ داده است. پنتاگون بعد از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا راهبرد دفاع ملی خود را منتشر ساخت که هدف آن مواجهه با دشمنان متعارف همچون روسیه و چین است.

بر اساس این گزارش، در بین ۲۰ کشته نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۹ حین تمرین‌های مختلف نیرو‌هایی با ۲۲ سال سن تا ۵۱ سال مشاهده می‌شوند. در یکی از جدیدترین موارد، سه‌شنبه گذشته، «ناتهان گودمن» چترباز ۳۶ ساله عضو نیرو‌های ویژه ارتش آمریکا حین سقوط آزاد در «آریزونا» کشته شد.

«توماس اسپوهر» افسر ارشد بازنشسته آمریکایی شاغل در مرکز دفاع ملی اندیشکده «هریتج» در این زمینه با اشاره به خطرناک بودن آموزش‌های نظامی گفت که کاهش تلفات و به صفر رساندن آن‌ها دشوار است.

چندی قبل نیز ارتش آمریکا در بیانیه‌های رسمی از کشته شدن یک نظامی و جراحت دو پرسنل خود در جریان یک تمرین در کره جنوبی و کشته شدن سه نفر و جراحت سه تن دیگر در ایالت «جورجیا» در آمریکا خبر داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار