استاندار كرمانشاه:

مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلاب بود

هوشنگ بازوند گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی انسجام و وحدت ملی در کشور شکل گرفت و همه در مراسم تشییع شرکت کردند و می‌توان گفت نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلاب بود.
کد خبر: ۳۸۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 19January 2020

مراسم تشییع شهید سلیمانی نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلابی‌ها بود/حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار كرمانشاه امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اقدامات شایسته ایشان در بازگشایی و ایجاد امنیت مرز خسروی اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام دهه فجر و وظیفه داریم یک تجزیه و تحلیلی بر شهادت ایشان داشته باشیم و اقدامات این شهید بزرگوار را بازگو کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: شهادت حاج قاسم آن چنان اهمیت داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی دو خطبه نماز جمعه این هفته را به این موضوع اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی یعنی انقلاب اسلامی چون پیامی که شهادت ایشان برای جهانیان داشت درست همانند سال ۵۷ بود که پس از ۴۱ سال شهادتش منجر به این شد که پیام انقلاب در سراسر دنیا پیام رسانی شد و در تمام کشورها در انتقام خونین شهید راهپیمایی‌های عظیمی شکل گرفت.

بازوند گفت: با شهادت این مرد بزرگ انسجام و وحدت ملی در کشور شکل گرفت و همه در تشییع شرکت کردند و می‌توان گفت نقطه عطف اتصال نسل جوان به انقلاب بود. پیام پسر بچه هفت ساله‌ای که گفت من قاسم سلیمانی هستم برای دنیا پیام داشت.

این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ارائه گزارشی از خدمات شایسته‌ای که طی این مدت ۴۰ سال انجام داده بسیار مظلوم واقع شده، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت خوبی است که بتوانیم خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را یک بار دیگر بازگو کنیم.

وی به مقایسه وضعیت کنونی کشور با قبل از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب بودجه کشور فقط ۹ میلیارد دلار بود که مقداری صرف کارهای فانتزی و گردشگری و مابقی هزینه گارد و شهربانی و نیروی هوایی می‌شد و می‌توان به جرأت بگوییم به بدنه جامعه توجه نمی‌شد و اکثر راه‌های کشور خاکی بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اما امروز در جمهوری اسلامی شاهدیم که مطالبات روستاییان سرعت اینترنت است و هیچ مشکلی به لحاظ جاده و آب و گاز و برق ندارند این در حالی است که در کشور ثروتمندی همانند عربستان هنوز روستاییان کپرنشین هستند و هیچ امکانات رفاهی ندارند.

حضور مردم در انتخابات موجب ارتقای اقتدار جمهوری اسلامی است

بازوند خاطرنشان کرد: این ایام فرصت خوبی است که با نشاط و شادی شرایطی را فراهم کنیم که منجر به حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی باشد چرا این حضور می‌تواند اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش ارتقا دهد.

وی عنوان کرد: حضور مردم می‌تواند در این شرایط توطئه‌های دشمنان را خنثی کند همانطور که حضور میلیونی مردم در شهادت حاج قاسم سلیمانی توانست دشمنان نظام و اسلام را مأیوس و ناامید کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد اساسی است، گفت: در ایام دهه فجر این بیانیه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برای این راهبردها سیاست‌هایی عنوان شده که وظیفه عملیاتی کردن آن بر عهده مردم و مسئولان است.

مدیران در دهه فجر به حل و فصل مشکلات مردم بپردازند

بازوند خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب چهل و یک بار از کلمه جوانان استفاده شده و به یقین ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

استاندار کرمانشاه بر نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: ایام دهه فجر فرصت خوبی است که به این مساله بپردازیم و در این خصوص فرهنگ‌سازی کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر ارتباط مسئولین با مردم باید بیش از پیش پررنگ‌تر شود و مدیران در این ایام به حل و فصل مشکلات مردم بپردازند.

این مسئول همچنین بر مردمی کردن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و ابراز داشت: باید بر این مسئله بسیار توجه داشته باشیم چرا که صاحب این انقلاب مردم هستند.

بازوند تصریح کرد: بسیج رسانه برای ایام دهه فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که حداقل ۴۱ دستاورد بزرگ انقلاب را در حوزه‌های مختلف نظامی، موشکی، نفت، گاز، سد و… رسانه‌ای کند.

وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی متذکر شد: مدیران از خانواده‌های معظم شهدا در ایام دهه فجر سرکشی بعمل آورند چرا که اینها سرمایه‌های انقلاب هستند.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار