رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر:

انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت است

حجت الاسلام «یوسف جمالی» گفت: دهه مبارک فجر جمهوری انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ - 19January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف جمالی» رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر ستاد دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری جهاد و مقاومت» برگزار می شود.

وی گفت: کینه توزی های دشمنان و فتنه انگیزی های آنها مسئولیت ما در قبال انقلاب شکوهمند اسلامی را سنگین تر کرده است و بر همین اساس خواستار مشارکت حداکثری مسئولین  به ویژه مردم بصیر و ولایتمدار هستیم.

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت های پیش رو باید در نظر داشته باشیم که جشن پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به قشر و جناح خاصی نیست و همه ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم بنابراین مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی نداریم تا بتوانیم مناسبت این ایام بزرگ را برای نسل جوان تبیین و معرفی کنیم.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: احکام مسئولین ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان های استان بوشهر صادر و ابلاغ شده و از فرمانداری ها  و بخشداری ها و همه مسئولین خواستار همکاری با این عزیزان هستیم.

وی بیان داشت: حجت الاسلام  سعید توکلیان در شهرستان دشتی، عباسعلی اسدی در شهرستان دشتستان، حجت الاسلام عباس فتحی در شهرستان جم، ضرغام  مردانی در شهرستان گناوه، محمد صابر در شهرستان کنگان، محمود بحرینی در شهرستان عسلویه، پرگان در شهرستان دیلم، محمد باقر خادم در شهرستان تنگستان و مصطفی  فخرایی در شهرستان دیّر به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار