مدیرکل حفظ آثار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی الگوی شاخص مبارزه با استکبار است

سردار «غلام‌نبی کوهکن» گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی شاخص و برجسته مقابله و مبارزه با استکبار، عامل عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 20January 2020

شهید سلیمانی الگوی شاخص مبارزه با استکبار و سیدالشهدا جبهه مقاومت استسرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی شاخص و برجسته مقابله و مبارزه با استکبار، عامل عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت به شمار می‌رود.

کوهکن افزود: حاج قاسم انسانی والامقام، با ویژگی صبر، بصیرت، درایت و هوشمندی بود که در شرایط دشوار به اسلام و انقلاب قوت می‌بخشید.

وی ابراز داشت: حضور سپهبد شهید سلیمانی در جنگ هشت ساله تحمیلی و مبارزه با گروهک‌های تروریستی و اشرار یک نوع دلگرمی و ابهت برای رزمندگان سپاه اسلام بود و هم اینک نیز بعد از شهادت یاد و نام این شهید در وجود دشمنان لرزه ایجاد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: حاج قاسم در قلب مردم ایران و در قلب مردم سیستان و بلوچستان جای دارد و بهترین خاطرات مردم و رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس و سالهای مبارزه با اشرار در زمان فرماندهی لشکر 41 ثارالله بوده که حاج قاسم در فرماندهی جنگ و لشکر نقش داشت.

کوهکن بیان کرد: شهیدان میرحسینی، عالی، فارسی و غیره در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس پس دادند و الگوهای برتر مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام و کشور شدند و هم اینک نیز با گذشت سالها از دوران جنگ تحمیلی یاد و نامشان جاودانه است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در سیستان و بلوچستان چهره‌ای خدمتگزار و محبوب و فرماندهی لایق و شجاع بود که توانست در سالهای خدمت در این استان افتخار آفرینی کند.

کوهکن ادامه داد: ما به عنوان همرزمان و همراه شهید سلیمانی به یاد داریم که وی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی و اشرار و نیز سامان دادن به گردان‌های جنگ و به ویژه تشکیل لشکر 41 ثارالله با روحیه خاصی همراه رزمندگان و یاران باوفایش بود و در شرایط دشوار جنگ و دفاع از حریم اسلام و کشور بهترین فرماندهی و خدمت به یاران را داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: شهید سلیمانی به عنوان فردی ولایی و همیشه در صحنه و شجاع با شایستگی توانستند نام اسلام را زنده کند و پرچم پر افتخار اسلام و انقلاب را بر بام دنیا برافراشته نگهدارد و هم اینک نیز بعد از شهادت ایشان این عزت و جاودانگی اسلام حفظ شده و دشمنان کوردل و مستکبران زمان باید بدانند که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و این پرچم اسلام و جبهه مقاومت تا زمان نابودی دشمنان استکباری و زورگویان حفظ می‌ماند.

وی متذکر شد: ترامپ و سران استکباری باید بدانند که مردم ایران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند و با نیروی ایمان و دفاع از حریم اسلام و انقلاب از ارزشهای والای خود صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها