نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروهای وزارت دفاع سربازان امام زمان (عج) هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: مجموعه نیروهای وزارت دفاع از سربازان امام زمان (عج) هستند.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 20January 2020

نیروهای مسلح سربازان امام زمان (عج) هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار مجموعه مدیران وزارت دفاع در استان اظهار داشت: مجموعه شما از سربازان امام زمانی هستید و به سربازان امام زمان (عج) خدمات می‌دهید.

وی افزود: مصلحت این است مجموعه‌های نظامی خیلی نباید وابسته به جایی باشند و باید محفوظ باشند تا امین باقی بمانند.

این مسئول با بیان اینکه بخشی از امین باقی ماندن به تامین بودن‌شان بر می‌گردد، گفت: به نیروهای مسلح باید بیشتر توجه و خدمات‌رسانی شود. سلامتی در این مجموعه بسیار مهم و ضروری است که بحمدالله وجود دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه مملکت به دو بخش کشوری و لشکری تقسیم می‌شود، گفت: ما در بخش لشکری با رشد زیادی که داشتیم در جهان حرف برای گفتن داریم ولی در بخش کشوری ضعف داریم.

وی افزود: تمام فرماندهان ما در خارج آموزش می‌دیدند اما الان فقط در بحث نیروی دریایی 6 رشته ارشد داریم و به سمت دکترای این رشته می‌رویم که بی‌نظیر است.

محمدی لائینی ادامه داد: در ساخت ناو جنگی جماران که یک میلیون و سیصد قطعه دارد همه داخلی هستند و اینها همه نشان‌دهنده قوت نیروهای لشکری است ولی در قسمت کشوری از ساخت یک خودروی خوب عاجز هستیم؛ اینها همه بخاطر روحیه جهادی است. البته در این بخش خدمات زیاد است ولی دچار ضعف هستیم.

این مسئول متذکر شد: خدا را شکر در بحث لشکری دشمن موفق نشده پروژه نفوذ را انجام دهد و اینها به خاطر توجه به مسائل اعتقادی افراد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها