پاک آیین:

ترور سردار سلیمانی افول آمریکا را در پی دارد

معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انتقام سخت از آمریکا، یعنی خروج آن‌ها از منطقه و آزادی قدس، به همین دلیل ثمره شهادت سردار سلیمانی منجر به افول آمریکا خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 21January 2020

ترور سردار سلیمانی افول امریکا را در پی داردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، محسن پاک آیین معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین ‌کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام‌ معظم رهبری که با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت در مرکز فرهنگی 13 آبان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز مصادیق تروریسم دولتی آمریکا و‌ اسرائیل هستند، اظهار داشت: آمریکا در موارد متعدد اقدام به تروریسم دولتی کرده است؛ حمله به افغانستان به بهانه حمله 11 سپتامبر و ایجاد پایگاه‌هایی در بگرام و‌ قندهار که مرکز تروریست‌های دولتی آمریکا هستند، حمله به عراق از سوی آمریکا و متحدانش که به بهانه وجود سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی در این کشور روی داد، نمونه‌هایی از اقدامات تروریستی آمریکا است.

وی افزود: همچنین ایجاد داعش، به نحوی‌ که سوریه را ویران کرد و تا پشت دروازه‌های بغداد آمد که اگر حضور شهید سلیمانی نبود الان این دو‌ کشور را باید از دست رفته می‌دانستیم، اعلام رسمی پنتاگون در ترور سردار سلیمانی که مهمان رسمی یک کشور مستقل بود، از دیگر مصادیق تروریسم دولتی آمریکا است.

پاک‌آیین ادامه داد: اگر در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه حزب الله لبنان و فلسطینی‌ها رژیم صهیونیستی شکست را پذیرا می‌شود نتیجه تلاش‌هایی بود که سردار سلیمانی انجام داد؛ بنابراین اگر  امنیت در منطقه برقرار نباشد هیچ ‌کشوری امن نخواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا از آفرینش‌طلبان محاصره چین، ایجاد تا امنی برای ایران و روسیه بود، اضافه کرد: اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی مغایر منشور سازمان ملل است؛ حال اگر اقدام آنها پاسخ داده نمی‌شد این اقدام منجر به بی‌ثباتی در منطقه می‌شد؛ لذا  ایران در ذیل ماده ۵۱ سازمان ملل سیلی محکمی را به صورت آمریکا نواخت.

پاک آیین عنوان کرد: افول آمریکا موضوع جدی است؛ البته افول به معنای سقوط نیست، بلکه فاصله گرفتن از قدرت است؛ آمریکا علاوه بر اینکه در حال افول است، در معرض فروپاشی نیز قرار دارد.

وی اظهار داشت: معنی انتقام سخت، آزادی قدس است به این معنی که وقتی نیروهای آمریکا از منطقه خارج شوند، زمینه برای آزادی قدس و فلسطین فراهم می‌شود؛ بر این اساس شهادت سردار سلیمانی ترور معمولی نیست؛ چون حوادث پی در پی را به دنبال خواهد داشت که منجر به افول آمریکا می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها