امام جمعه گيلانغرب:

شهادت سپهبد سلیمانی باعث اتحاد بیش از پیش ملت و مسئولان کشور شد

حجت‌الاسلام محمدرضا خاص امیری گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت، انسجام و اتحاد بیش از پیش ملت و مسئولان کشور شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 21January 2020

شهادت قاسم سلیمانی باعث تقویت انسجام و اتحاد بیش از پیش ملت و مسوولان شدبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمدرضا خاص‌امیری» امام جمعه شهرستان گيلانغرب امروز در یادواره ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت سرداران شهید سیاوش خداکرمیان، علی اشرف حسن بگیان، روضان مرادی و صحبت‌الله رستمی در جمع صدها تن از مردم گیلانغرب، مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران كه در مركز فرهنگی دفاع مقدس اين شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اخلاص و شجاعت شهدا به عنوان ۲ ویژگی برجسته در معامله با خداوند برای دفاع از ارزش ها و کیان انقلاب و کشور است و شهادت نتیجه جهاد در راه خداست که فوزی عظیم و بزرگ است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: هر یک از شهدا، مکتبی برای استمرار این راه  و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اکنون این نظام الهی به پشتوانه این مکتب و ثمره خون شهدا پای اهداف، مسیر و راه شهدا ایستاده است.

خاص‌امیری گسترش هرچه بیشتر پاسداشت نام شهدا در جامعه  را یک ضرورت خواند و ادامه داد: شهید همواره به جامعه حیات می‌بخشد و امروز همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت، انسجام و اتحاد بیش از پیش ملت و مسئولان کشور شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار