باهدف همگانی‌کردن امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر؛

مسابقه‌ کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌شود

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 22January 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک این کتاب، کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه مسابقات فرهنگی نهاد به آدرس samakpl.ir مراجعه کنند.

جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه نیز شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) خواهد بود.

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تهیه شده توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش کلی، مهم‌ترین مباحث مطرح در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه داده است. این بخش‌ها شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای»، «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر» هستند.

کتابچه حاضر مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ای از هیچ نویسنده‌ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل است. این کتاب سعی دارد مفاهیم کلیدی امر به معروف و نهی از منکر را به صورت خلاصه و در جهت ایجاد فضایی برای تفکر خواننده ایجاد کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار