مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تاکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار«سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه فرهنگ دوران دفاع مقدس می تواند در بسیاری از زمینه ها به کشور کمک کند گفت: باید دانشگاه ها و مراکز علمی استان نسبت به ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 22January 2020

ضروریت توجه بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی استان نسبت به ارایه درس آشنای با دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز (چهارشنبه) در گردهمایی اساتید درس دفاع مقدس استان فارس که در این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه دستاورد و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید توسط رزمندگان تحصیلکرده به دانشجویان بازگو شود، اظهار داشت: درس آشنایی با دفاع مقدس باید در تمامی مراکز علمی و دانشگاهی ارائه شود تا نسل آینده بهره برداری لازم را از این گنج ارزشمند داشته باشد.

کوشکی بیان داشت: وضغیت موجود در دانشگاه و مراکز علمی در خصوص درس آشنایی با دفاع مقدس مطلوب نیست و بعضی از دانشگاه ها این درس را  ارائه نمی‌دهند و بنظر می‌رسد نگاه ها در بعضی از دانشگاه ها سکولار است.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت مراکز علمی و دانشگاهی در ارائه درس دفاع مقدس در شهرستانها بهتر از مراکز استان است که امیدواریم در مرکز استان نیز روند ارائه این درس بهبود یابد.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس باید نقش تمامی قوای نظامی که شامل ارتش، سپاه و بسیج است را برای دانشجویان بازگو کنند و همچنین باید دانشجویان را به سمت تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس سوق دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار