عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

اتحاد کشورهای اسلامی سبب خارج شدن آمریکا از منطقه می‌شود

سیدمحمدجواد ابطحی گفت: روند خروج نظامیان ایالات متحده از منطقه غرب آسیا شروع شده و طی چند مدت آینده دیگر هیچ سرباز آمریکایی حاضر به ماندن در این منطقه نخواهد بود.
کد خبر: ۳۸۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 23January 2020

اتحاد کشورهای اسلامی سبب خارج شدن آمریکا از منطقه می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظامیان ارتش تروریستی آمریکا طی چند مدت آینده مجبور به خروج از منطقه خواهند شد، اظهار داشت: انتقام حقیقی ترور سردار سلیمانی، خروج فوری نظامیان ایالات متحده از منطقه است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که  آمریکایی‌ها بدون درنظر گرفتن قوانین بین‌المللی صحبت از حضور در عراق و سوریه می‌کنند، افزود: بر این اساس مردم کشورهای منطقه باید از دولت‌های خود بخواهند که زمینه خروج نظامیان تروریست آمریکا را فراهم کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مشاهده می‌شود که مجلس کشور عراق قانون خروج نظامیان آمریکایی از این کشور را تصویب کرد که بازتاب این موضوع برای مقامات کاخ سفید خیلی زجرآور بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ترور سردار سلیمانی نمی‌توانند محور مقاومت را تضعیف کنند، تصریح کرد: در واقع آمریکایی‌ها از توان قدرت نرم غافل شده‌اند در حالی که عامل قدرت نرم در کنار قدرت سخت سبب شکست نقشه‌های آنان در منطقه بوده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک روند کمرنگ شدن و خروج نظامیان ایالات متحده از منطقه غرب آسیا شروع شده و طی چند مدت آینده دیگر هیچ سرباز آمریکایی حاضر به ماندن در این منطقه نخواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار