حجت‌الاسلام قریشی:

پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی نیازمند مدیران جهادی مانند سردار سلیمانی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در عرصه‌های دفاعی به برکت وجود سردارانی همچون شهید قاسم سلیمانی با قدرت و اقتدار هستیم و در عرصه‌های اقتصادی هم نیاز به مدیرانی همچون سردار سلیمانی داریم تا با حرکت جهادی مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۳۸۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 24January 2020

پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی نیازمند مدیران جهادی مانند سردار سلیمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به عرصه پیروزی مجدد مردم و عرصه اقتدار ملی در کشور تبدیل شود، اظهار داشت: باید از اشتباهات گذشته درس عبرت بگیریم و افراد سالم و صالحی را انتخاب کنیم تا انتخابات مجلس را به پیروزی و اقتدار کشور تبدیل کنیم.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام در طول تاریخ تنها راه نجات ملت‌ها بوده است و امروز هم مردم ایران با مقاومت خود پیروزی‌های انقلاب اسلامی را استمرار خواهند بخشید.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر حضور گسترده و پررنگ در عزاداری‌های ایام فاطمیه، ادامه داد: هیئات مذهبی و مردم باید عزاداری حضرت زهرا (س) را هر چه باشکوهتر برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه قیام پرافتخار مردم‌ ارومیه در دوم بهمن سال ۵۷ باید به آیندگان منتقل شود، عنوان کرد: حادثه دوم بهمن متعلق به همه مردم است و نباید عده‌ای آن را مصادره به مطلوب کرده و در جهت رسیدن به اهداف جناحی و سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه هفته گذشته به امامت حضرت امام خامنه‌ای بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و باید شکر این نعمت را به جای آورد و حرکت باقدرت در مسیر انقلاب شکرگزاری این نعمت است.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های دفاعی به برکت وجود سردارانی هم چون شهید قاسم سلیمانی با قدرت و اقتدار هستیم و در عرصه‌های اقتصادی هم نیاز به مدیرانی همچون سردار سلیمانی داریم تا با حرکت جهادی مشکلات را حل کند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: مردم باید در ۲۲ بهمن با شرکت در راهمپمایی دشمن را ناامید کنند و حضور در صحنه‌های حساس کشور اسلحه کشیدن به روی ترامپ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها