امام جمعه برازجان:

حضور در پای صندوق‌های رای تقویت نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» گفت: حضور در پای صندوق‌های رای اجابت امر ولی امر مسلمین و پاسداری از خون پاک و مقدس شهدا و اظهار وفاداری به آرمان‌ها، هدف‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 24January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رای اجابت امر ولی امر مسلمین و پاسداری از خون پاک و مقدس شهدا و اظهار وفاداری به آرمان‌ها، هدف‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: شرکت درانتخابات و رای دادن یک تکلیف شرعی و وظیفه قانونی آحاد ملت ایران است.

مصلح گفت: گسترش انسجام در میان مسلمانان منطقه، خنثی شدن توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی، گسترش فرهنگ مقاومت در میان ملت‌های اسلامی، تصویب اخراج آمریکا از عراق در مجلس عراق، کلید خوردن خروج آمریکا از منطقه، احیای فرهنگ جهاد وشهادت در جامعه اسلامی، خنثی شدن توطئه مذاکره، سازش با آمریکا و وفاداری مردم به نظام، انقلاب و جبهه مقاومت از ثمرات شهادت سردار قاسم سلیمانی بود.

وی به حضور رهبر انقلاب در خطبه های نمازجمعه پس از 8 سال اشاره کرد و گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه پس از هشت سال و حضور میلیونی مردم در آئین نماز جمعه بازتاب‌های داخلی و خارجی بسیار  وسیعی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار