استاندار تهران:

پاسخ به مطالبات خانواده‌های شهدا در دستور کار استانداری تهران است

«انوشیروان محسنی بندپی» گفت: پاسخ به مطالبات خانواده‌های عزیز شهدا به‌طور مستمر و مرتب در دستور کار مجموعه استانداری تهران و فرمانداران است و شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت مستمر تشکیل و اهداف این شورا معطوف به ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان باشد.
کد خبر: ۳۸۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ - 25January 2020

پاسخ به مطالبات خانواده‌های شهدا در دستور کار استانداری تهران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران، عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه جوانان باید محور برنامه‌های شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران باشند، اظهار داشت: اگرچه دفاع مقدس به پایان رسیده است؛ اما هنوز دشمنان ملت ایران دست از توطئه و دسیسه علیه ملت ایران دست بر نداشته‌اند و امروز هم دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.

وی افزود: مردم همچنان پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و مراسم تشییع میلیونی سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت، گویای همین مطلب است.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا، گفت: پاسخ به مطالبات خانواده‌های عزیز شهدا به‌طور مستمر و مرتب در دستور کار مجموعه استانداری تهران و فرمانداران است و شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت مستمر تشکیل و اهداف این شورا معطوف به ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان باشد.

وی همچنین نامگذاری روز «شهید» را زمینه‌ساز زنده نگهداشتن دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و موجب تقویت گفتمان و ادبیات پایداری و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و ابتکار عمل، زمینه‌ساز حضور جوانان در این گفتمان شوند.

استاندار تهران گفت: محور برنامه‌های روز «شهید» امسال، مشخصاً جوانان و با موضوع «شهدای مقاومت» خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها