استاندار یزد:

حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت مسئولان است

«محمدعلی طالبی» در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد گفت: حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت مسئولان در حوزه‌های مختلف است.
کد خبر: ۳۸۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 25January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالبی» ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، با بیان اینکه مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تقویت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف است، اظهار کرد: برگزاری شکوهمند این ایام برای تقویت نظام ضروری است.

وی پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مسئولیتی ملی دانست و افزود: حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت مسئولان در حوزه‌های مختلف است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به ارزیابی جدی و دقیق برنامه‌های در دستور کار ستاد دهه فجر، گفت: مردم و تشکل‌های مردمی باید در برنامه‌ریزی‌های استان محوریت داشته باشند.

طالبی ایجاد حضور مردم در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی را از جمله رسالت مهم مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و تصریح کرد: نسل جوان که می‌تواند مبلغ خوبی برای نظام اسلامی ایران باشد جدی گرفته شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مناسب‌های مختلف، تأکید کرد: مسئولان در برگزاری برنامه‌های مختلف می‌توانند با جذب مشارکت دستگاه‌های اجرایی، هزینه‌های برگزاری را کاهش دهند.

این مسئول جذب همکاری بخش غیردولتی برای تأمین بخشی از هزینه‌های اجرای برنامه‌های مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد برخی از برنامه‌های تدوین شده را می‌توان با واگذاری به سازمان‌های مردم نهاد به نحو مطلوب و با هزینه کم برگزار کرد.

استاندار یزد در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بین اقشار مختلف جامعه ضروری است و نقش مهمی در جذب مشارکت مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار