نماينده ولی فقيه در استان كرمانشاه:

شهيد سليمانی يک نخبه تمام عیار بود

آيت‌الله مصطفی علما گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک نخبه تمام عیار بود که دستورات اسلام را به خوبی اجرا می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ - 26January 2020

شهيد سليماني يك نخبه كامل و تمام معنا بودبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه امروز در همایش استانی فرهیختگان فرهنگی ناجا که در پردیس انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جهان همواره برای افراد نخبه ارزش و احترام خاصی قائل است که نمونه آن در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به چشم آمد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان یک نخبه تمام عیار یاد کرد و گفت: حاج قاسم دستورات اسلام را به خوبی اجرا می‌کرد.

وی ادامه داد: در 17 شهر آمریکا مردم به خاطر ترور سپهبد سلیمانی تظاهرات کردند و مردم عراق نیز استقبال باشکوهی از پیکر مطهر ایشان و دیگر شهدا و نخبه مقاومت ابومهدی المهندس به عمل آوردند.

آیت الله علما تصریح کرد: یکی از دلایل محبوبیت سپهبد سلیمانی نشستن ایشان بر سر سفره اسلام بود چرا که هرکسی سر این سفره پرخیر و برکت بنشیند چنین عزت و آبرو پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سر سفره اسلام بزرگ شده‌اند که امروز نام نیکشان در دنیا پرآوازه و به مظهر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار تبدیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: نخبه کسی است که سر سفره اسلام بنشیند و به حمد الهی ما در کشورمان از این افراد متخصص و نخبه زیاد داریم.

علما یادآور شد: در 41 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد همه ساله شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خیره کننده‌ای بوده‌ایم که این به برکت اسلام و علم و دانش جوانان و نخبگان ایرانی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نخبگی در ذات و جوهر انسان قرار دارد، گفت: برای شکوفاسازی آن باید نهایت تلاش خود را به کار گرفته و راهش را پیدا کنیم.

وی بیان داشت: عمل به دستوارت اسلام بهترین راه برای کشف استعدادهای ما است و بدون شک اگر قوانین آن را بشناسیم خیلی از کارهای سخت را می‌توانیم انجام دهیم.

تقویت بنیه علمی نخبگان را دنبال می کنیم

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» رييس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این همایش، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که باجدیت دنبال می شود تقویت بنیه علمی نخبگانی است که در نیروی انتظامی به وفور شاهد حضورشان هستیم.

حسینی همچنین هدف از برگزاری همایش استانی فرهیختگان فرهنگی ناجا را تقویت اجتماع نخبگان و تکریم و تجلیل از این افراد ذکر کرد.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف برپایی این همایش استفاده از ظرفیت های نخبگان انتظامی استان در حوزه مبلغان و سخنرانان، راویان، مداحان، قاریان قرآن، موذنان، حافظان، طراحان و افراد اهل قلم است.

در پایان این همایش از فرهیختگان برگزیده با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها