دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

انجام عملیات روانی و تحریک جوانان هدف دشمن در حوادث اخیر/ اجرای پروژه کشته‌سازی توسط نیرو‌های نفوذی

دشمن در اغتشاشات آبان با اجرای پروژه کشته‌سازی در کشور به دنبال انجام عملیات روانی و تحریک جوانان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶ - 27January 2020

ایجاد عملیات روانی و تحریک جوانان هدف دشمن در حوادث اخیر/ اجرای پروژه کشته سازی توسط نیرو‌های نفوذیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن از هر ترفندی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرده است. استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با همراهی کشور‌های مرتجع منطقه در حوادث اخیر ایران به دنبال ایجاد خدشه در امنیت داخلی و زدنِ خسارت به اموال عمومی، بانک‌ها و فروشگاه‌ها بود.

دشمن در حوادث اخیر از تجربه ۴۰ ساله خود در مبارزه با ایران استفاده کرد و طبق گفته مسئولان، دشمنان در حوادث آبان‌ماه با روش‌های مختلفی در ایران نقش مهم و پر رنگی داشتند. آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های منطقه با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند با ایجاد جنگ روانی و تحریک برخی‌ها در داخل و اعزام نیرو‌های آموزش‌دیده به ایران به دنبال اغتشاشات گسترده در ایران بودند.

نیرو‌های نفوذی در اغتشاشات اخیر سعی داشتند با اجرای پروژه کشته‌سازی و تصویربرداری از آن و انتشار در رسانه‌های وابسته به خود همه این اتفاقات را منتسب به نیرو‌های نظامی ایران کنند و مردم را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تحریک کنند.

دشمن با تجهیز و آموزش نیرو‌های نفوذی سعی داشت درگیری‌های مسلحانه را به استان‌های کشور بکشاند؛ هدف نفوذی‌ها در ماهشهر، اندیمشک و برخی استان‌ها دیگر اجرای پروژه کشته‌سازی بود.

در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی از هیچگونه سلاح گرم و سردی استفاده نکرد

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در زمان اغتشاشات اعلام کرد که نیرو‌های پلیس از هیچگونه سلاح گرمی استفاده نمی‌کنند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از اتفاقات اخیر به دنبال اجرای کشته سازی در کشور هستند.

آشوبگران در حوادث اخیر از انواع سلاح گرم و سرد استفاده کردند

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص نوع سلاح استفاده شده در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران با آموزش نیرو‌های نفوذی و تجهیز آن‌ها به انواع سلاح به دنبال ضربه به امنیت داخلی کشور و مجرح و کشتن شهروندان بودند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود نیروی انتظامی معترضین را با سلاح گرم و سرد مجروح کرده و یا کشته است، گفت: نیروی انتظامی در آشوب‌های اخیر از هیچگونه سلاح گرم و سردی استفاده نکرده است و رسانه‌های خارجی به دنبال عملیات روانی و تحریک جوانان در کشور بودند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار