فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع):

خون شهدا مرز‌های مقاومت را هزاران کیلومتر گسترش داده است

«اسدالله گنجعلی» گفت: ثمره خون شهدای مقاومت موجب نابودی داعش و توسعه مرز‌های مقاومت و به هزاران کیلومتر آن طرف‌تر شده است.
کد خبر: ۳۸۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ - 26January 2020

خون شهدا مرز‌های مقاومت را هزاران کیلومتر گسترش داده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) شامگاه یکشنبه در اختتامیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم که در تالار شهید آوینی قم برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی از جان و دل سرباز ولایت بود و به برکت خون این فرمانده بزرگ اسلام جان تازه‌ای برای مبارزه با آمریکا در سطح منطقه به وجود آمده‌ است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم اینک درحاشیه سواحل مدیترانه دریک دیوار بتنی محاصره شده است؛ غزه و مقاومت اسلامی فلسطین جان تازه‌ای گرفته و خون شهدا سبب شده تا آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) ابراز کرد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی موجب نابودی داعش و توسعه مرز‌های مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف‌تر شده است.

گنجعلی گفت: شکست طرح موصل تا حلب برای افزایش امنیت اسرائیل غاصب، طرح خاورمیانه جدید و تشکیل ده‌ها بسیج مردمی مقاومت از دیگر ثمرات خون شهدای مقاومت اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم همزمان با سالروز شکست حصر شهر‌های نبل و الزهراء در سوریه ۱۰ بهمن سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در جامعه الزهرا (س) قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار