رئیس بنیاد شهید شهرستان جم خبر داد؛

شهرستان جم میزبان 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

«عبدالحسین فیروزی» گفت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر دو شهید گمنام وارد شهرستان جم می‌شود و مراسم تشییع و خاک‌سپاری نیز در روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 27January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالحسین فیروزی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر دو شهید گمنام وارد شهرستان جم می‌شود و مراسم تشییع و خاک‌سپاری نیز در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در منطقه کوری حیاتی برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام روز سه‌شنبه ۸ بهمن‌ از ساعت ۱۶ در میدان امام حسین (ع) شهر جم برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی در همین روز برنامه‌ریزی‌ شده و مراسم تشییع و خاک‌سپاری نیز روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ از ساعت ۸ صبح در منطقه کوری حیاتی برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم خاطرنشان کرد: جلسات و نشست‌های مختلفی برای هماهنگی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی مطلوب برای باشکوه برگزار شدن مراسمات دو شهید گمنام در شهرستان جم برگزار شده و تمام تلاش مسئولان اداری و امنیتی شهرستان برگزاری باشکوه و بدون مشکل مراسم است.

فیروزی با دعوت از اقشار مختلف مردمی برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید گمنام عنوان کرد: مردم قدرشناس شهرستان جم همچون گذشته قطعاً حضوری باشکوه در این مراسم خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار