فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

اقتدار ایران پس از شهادت سردار سلیمانی بی‌بدیل است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: خون شهید سلیمانی انقلاب دیگری برپا کرده و حیات دوباره به انقلاب اسلامی بخشید و این اقتدار که جمهوری اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی دارد بی‌بدیل است.
کد خبر: ۳۸۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 27January 2020

اقتدار ایران پس از شهادت سردار سلیمانی بی‌بدیل است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی در همایشی که با حضور بسیجیان در میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: در اهمیت و جایگاه میاندوآب همین بس که زادگاه مالک اشتر دوران دفاع مقدس، شهید باکری است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، افزود: مردم در ۴۱ سال گذشته در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و این قدرشناسی خود را بار دیگر در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت نشان دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی اخلاص را از مهمترین ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: جهان از مراسم تشییع این سرباز ولایت مات و مبهوت ماند چرا که ایشان با خدا معامله کرده بودند و از مردم انتظاری نداشتند پس خداوند نیز مزد این ایثار و از خودگذشتگی را به او داد.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی برای انقلاب اثرگذارتر و راه‌گشاتر از سردار سلیمانی است، تصریح کرد: ولایتمداری، ایثار و گذشت از ویژگی‌های بارز ایشان بود، بنابراین باید در همه زمینه‌ها این سردار دلیر را برای خودمان اسوه قرار دهیم.

شهسواری با بیان اینکه امروز نام، آوازه، یاد و خاطره شهید سلیمانی نه‌ تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به گوش می‌رسد، اضافه کرد: این بزرگمرد کسی بود که داعش را نابود و امنیت و ثبات را در منطقه برقرار کرد.

این مسئول عنوان کرد: خون شهید سلیمانی انقلاب دیگری برپا کرده و حیات دوباره به انقلاب اسلامی بخشید و این اقتدار که جمهوری اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی دارد بی‌بدیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها