معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع):

۶ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تعداد ۶ هزار برنامه در رده‌های مختلف بسیج به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 27January 2020

۶ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «حمید معین» معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و مسئول کارگروه بسیج دهه فجر استان امروز در نشست خبری کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، کیفیت و اثربخشی برنامه‌ها در کنار کمیت و همچنین حضور موثر و گسترده و اقتداربخش در برنامه‌های مختلف به‌خصوص در برنامه‌های محوری و اساسی ۱۲ و ۲۲ بهمن مورد توجه قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: تعداد شش هزار برنامه در رده‌های مختلف بسیج به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود.

معین افزود: افتتاح ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی، افتتاح ۵۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان استان، اعزام ۲۴ تیم پزشکی و ارائه خدمات پزشکی در قالب دارو و ویزیت رایگان به مناطق محروم و برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید توفیقیان در ۱۴ بهمن در شهرستان اسفراین از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در دهه فجر امسال است.

وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان‌ها به اردو‌های راهیان نور گفت: این اردو‌ها درواقع یک عملیات بزرگ فرهنگی است و در خراسان شمالی از سوم بهمن‌ماه اعزام کاروان‌های راهیان نور آغاز شده است که در قالب هفت کاروان در تمامی شهرستان‌ها اعزام صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار