عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حتی تصور مذاکره با مقامات جنایتکار آمریکایی وجاهت قانونی ندارد

ابوالفضل حسن‌بیگی با بیان اینکه حتی تصور مذاکره با مقامات جنایتکار آمریکایی وجاهت قانونی ندارد، گفت: مذاکره در واقع خلاف آرمان‌های امام راحل و خیانت در حق مردمی است که پرهیز از تعامل با غرب را از مسوولان مطالبه کرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵ - 31January 2020

///ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایت اخیر سران آمریکایی در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اکنون که دشمنی دولتمردان آمریکایی با ملت و کشورمان بیش از گذشته عیان شده است، حتی تصور مذاکره با مقامات جنایتکار این کشور علاوه بر اینکه وجاهت قانونی ندارد، بلکه خلاف آرمان‌های امام راحل و خیانت در حق مردمی است که پرهیز از تعامل با غرب را از مسوولان مطالبه کرده‌اند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی کشورمان تمامی ندارد، افزود: مذاکره و تعامل با کشوری که هدفی جز تخریب ارزش و باورهای نسل جوان ما به واسطه جنگ نرم و تحت فشار قرار دادن ملت ما به واسطه جنگ اقتصادی را در دستورکار خود قرار داده معنا و مفهومی ندارد؛ لذا مسوولان هم باید همچون مردم به این نتیجه و باور قلبی رسیده باشند که آمریکا دشمن تراز اول ایران اسلامی است.

حتی اگر تحریم‌ها هم برداشته شود، ملت ما حاضر به مذاکره با دولت تروریستی ترامپ نخواهند بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم ما در راهپمایی‌های ضداستکباری گفت: تنفر و احساس انزجار ملت ما از آمریکا به قدری گسترده است که حتی اگر تحریم‌ها را هم برداشته شود، حاضر به مذاکره با دولت تروریستی ترامپ نخواهند بود.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس با اشاره توافق برجام گفت: عملکرد غیرقانونی آمریکا و غیرقابل قبول اروپایی‌ها در این توافق نه تنها به جمهوری اسلامی،‌ بلکه به دنیا ثابت کرد که غربی ها به هیچ عنوان مسوولیت پذیر و قابل اعتماد نیستند؛ لذا تنها راه موفقیت و پیشرفت کشورمان در گرو دل کندن برخی مسوولان از غرب است.

حسن‌بیگی گفت: مسوولان اگر در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم باشند و برای نجات کشور از تمام تهدیدها و تحریم‌های دشمنان به چیزی جز بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی توجه نکنند، مطمئنا وضعیت ملت و کشورمان بی‌آنکه بخواهیم با بیگانگان مذاکره و تعامل کنیم، وضعیت مطلوب و خوشایندی خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار