رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری 2 هزار و 500 برنامه دهه فجر در لرستان

حجت‌الاسلام «سیدلطف‌الله حیات‌الغیب» گفت: به مناسبت دهه فجر 2 هزار و 500 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 28January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدلطف‌الله حیات‌الغیب» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی از تدوین 2 هزار و 500 برنامه فرهنگی هنری به مناسب دهه فجر در استان خبرداد و افزود: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه از مهمترین اهداف برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این برنامه‌ها در قالب‌های چون فرهنگی، هنری، افتتاح پروژه ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، جلسات بصیرت افزایی و جنگ های شادی در استان برگزار می‌شود.

حیات‌الغیب روشنگری و بصیرت افزایی را مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: ترویج اهداف انقلاب در جامعه و انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان نیازمند برنامه‌ریزی جدی است.

این مسئول اضافه کرد: نسل جدید ما باید بداند نظام جمهوری اسلامی برای چه شکل گرفت، تاریخ را خوب بیان کنیم و بگوییم چه باعث شد که مردم تصمیم گرفتند به رهبری امام امت نظام جمهوری اسلامی را شکل دهند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود:  حضور پرشور مردم در این راهپیمایی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

این مسئول حضور پرشور مردم را نمایش وحدت و انسجام ملی دانست و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم به معنی رای دوباره مردم به مکتبی است که شهد سلیمانی پرورش یافته آن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حماسه مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، افزود: در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی خون‌های مردم و جوانان و همه دل باختگان نظام جمهوری اسلامی به جوش آمد و حماسه‌ای بی‌نظیر آفرید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار