رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است

«سردار غلامرضا سلیمانی» گفت: بسیج در پاسخگویی به نیازهای جوانان و نوجوانان و خدمت‌رسانی و نیز انجام خدمات اجتماعی به مردم در محلات پیشتاز است.
کد خبر: ۳۸۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 28January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از نمایشگاه پایگاه‌‌های اسوه بسیج در تبریز اظهار داشت: در این نمایشگاه که با عنوان جشنواره اسوه دایر شده است برترین‌های بسیج سراسر کشور جمع شده‌اند.

وی افزود: این پایگاه‌‌ها در یک فرآیندی انتخاب شدند تا عملکرد میدان‌های نقش‌آفرینی خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند و بازدیدکنندگان با سیاست‌‌های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌دانند سیاست‌های تبیین شده در خصوص بسیج تا چه حد گسترده است، ادامه داد: بسیج در پاسخگویی به نیازهای جوانان و نوجوانان و خدمت‌رسانی و نیز انجام خدمات اجتماعی به مردم در محلات پیشتاز است.

وی یادآور شد: چنین حرکت‌هایی در محلات آرمان محله اسلامی را محقق و تقویت می‌کند و کاری که این پایگاه‌های برتر انجام دادند، بسیار خوب است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه‌های اسوه در همه عرصه‌‌ها فعالیت داشتند، تصریح کرد: در این جشنواره که به منظور معرفی پایگاه‌های اسوه برگزار می‌شود، در تمام روزهای سال فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که پس از ارزیابی به صورت استانی و کشوری معرفی می‌شوند. 

وی بیان داشت: در مجموع ۶۴ پایگاه بسیج امروز در اینجا فعالیت‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند تا به صورت الگو برای سایر پایگاه‌ها قرار گیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی، قرآنی، محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومت و اشتغال زایی، علمی و آموزشی امنیتی و دفاعی از جمله مواردی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها