گام دوم انقلاب/ در جلسه شورای خانه ایثارگران کل کشور مطرح شد؛

تحقق منویات بیانیه گام دوم انقلاب در گرو تمسک مسوولان به سبک و سیره شهدای دفاع مقدس

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی نوری با بیان اینکه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع به هیچ مسئله‌ای جز رضایتمندی خدا و خدمت به مردم توجه نمی‌کردند، گفت: اگر مسوولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها باشند، کشورمان به موفقیت‌های گسترده‌تری دست پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۸۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 28January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه موقت شهرستان ملارد در هشتمین جلسه فوق‌العاده شورای خانه ایثارگران کل کشور که امروز (سه‌شنبه) در مجمع اصناف شهر ری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم (ص)، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: بهترین سبک زندگی برای مادران، همسر و دختران ما، حضرت فاطمه زهرا (س) است؛ چراکه ایشان هم بهترین دختر برای حضرت رسول (ص)، بهترین همسر برای حضرت امیرالمومنین علی (ع) و بهترین مادر برای حَسنین بودند.

وی در ادامه با تاکید بر ابراز دشمنی غربی‌ها با ملت ما و به خصوص هدف قرار دادن باور‌های دینی و مذهبی نسل جوانمان، افزود: در حقیقت بارزترین پادزهر در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان الگوگیری از سبک و سیره زندگی ائمه معصومین (ع) و به خصوص تمسک جوانان به حضرت زهرا (س) است.

امام جمعه موقت شهرستان ملارد در ادامه با اشاره به خصوصیات بارز و برجسته معصومین (ع)، گفت: عدالت و مبارزه با فساد از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت علی (ع) بود که همواره تحت هر شرایطی در زدودن فساد از جامعه اسلامی ثابت قدم ماند.

وی با بیان اینکه ما مسوولان در هر پست و مقامی باید از حضرت علی (ع) الگو بگیریم، گفت: خلافت حضرت علی (ع) در کوفه بود، اما از اهواز برای ایشان گزارشی مبنی بر اینکه «ابن حرمه» ناظر شما در بازار این شهر رشوه‌خوار است، ارسال شد، حضرت علی (ع) با دریافت این گزارش دستور برخورد قاطع با مجرم را صادر کردند؛ لذا امیرالمومنین در مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشتند. دستور زندان برای «ابن حرمه» صادر و به فرمان حضرت علی (ع) میان او با سایر زندانیان تفاوت‌های فراوانی ایجاد شد، به طوری که حتی از هواخوری در محوطه زندان هم منع شده بود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه مسوولان ما و به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در عدالت‌محوری و فسادستیزی در جامعه دارند، تصریح کرد: مسوولانی که به طرق مختلف به مردم خیانت می‌کنند و بیت‌المال را سهم و ارث پدری خود می‌پندارند، باید بدانند که مورد لعن و نفرین حضرت امیر المومنین (ع) قرار گرفته‌اند که به رسوایی‌شان منجر خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان ملارد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ عقل سلیمی خدمت‌رسانی نامزد‌هایی که برای تصدی بر صندلی‌های بهارستان، هزینه‌های گزافی صرف می‌کنند را برنمی‌تابد؛ لذا کسانی که برای پیروزی در انتخابات ریخت و پاش‌های فراوانی انجام می‌دهند، به چیزی جز کسب منافع خود توجه و فکر نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه مردم باید در گزینش نامزد‌های انتخاباتی مجلس هوشمندانه و با آگاهی و شناخت نسبت به فرد مورد نظر در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، گفت: باید کاندیدهایی را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم که مبارزه با فساد و خدمت به ملت و کشور جزو دغدغه‌های بزرگ و مهم‌شان باشد.

وی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی سران آمریکایی، هرگونه تعامل با غرب را منجر به توقف کشورمان در تمام عرصه‌های اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: به واسطه شهادت سردار قاسم سلیمانی امیدواریم خواب‌آلودگی و غفلت‌زدگی برخی مسوولان که توجه‌شان به برقراری رابطه با غرب بود، از بین رفته باشد و متوجه شده باشند که بزرگترین دشمن ملت و کشورمان طراحان معاهدات بین‌المللی هستند؛ لذا تعامل و مذاکره با غرب هیچ منفعتی جز ضرر برای ایران اسلامی ندارد.

امام جمعه موقت شهرستان ملارد با تاکید بر اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و توجه حداکثری به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی منجر به خلاصی کشور از بحران و مشکلات اقتصادی و فرهنگی خواهد شد، گفت: در حقیقت رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به هیچ مسئله‌ای جز رضایتمندی خدا و خدمت به مردم توجه نمی‌کردند؛ لذا اگر مسوولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها باشند، کشورمان به موفقیت‌های گسترده‌تری دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها