یک عضو حماس از فلسطینیان خواست علیه رژیم صهیونیستی انقلاب کنند

نماینده مجلس قانون‌گذاری جنبش حماس از فلسطینیان خواست برای مقابله با تمام اقداماتی که به دنبال برچیدن قضیه فلسطین است، علیه رژیم صهیونیستی انقلاب کنند.
کد خبر: ۳۸۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 28January 2020

یک عضو حماس از فلسطینیان خواست علیه رژیم صهیونیستی انقلاب کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «فتحی قرعاوی» نماینده مجلس قانون‌گذاری جنبش حماس، امروز سه‌شنبه، از فلسطینیان خواست برای مقابله با تمام اقداماتی که به دنبال برچیدن قضیه فلسطین هستند، در تمامی سطوح علیه رژیم صهیونیستی انقلاب کنند.

به گزارش وبگاه خبری «المرکز الفلسطینی للاعلام»، عضو مجلس قانون‌گذاری جنبش حماس، اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تلاش برای شعله‌ور ساختن درگیری‌های وحشیانه و بی‌سابقه خواند.

قرعاوی در ادامه اظهار داشت که ترامپ در روابط بین‌الملل، بی‌ملاحظه و نامتعادل است و ادامه داد که او با رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن» می‌خواهد حقوق ملت فلسطین را به نفع اشغالگران زیر پا بگذارد که این خود چالشی است برای قانون بین‌المللی.

قرعاوی در ادامه با اشاره به احتمال آواره شدن یا حتی اخراج مردم فلسطین به کشور‌های مجاور به ویژه اردن پس از رونمایی از معامله قرن، هشدار داد که اگر مسئولان بخصوص برخی کشور‌های عربی از این اقدام ممانعت به عمل نیاورند و جلوی دیوانگی‌های آمریکا را نگیرند، تمام منطقه در آینده تهدید خواهد شد.

دیروز دوشنبه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در جریان استقبال از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کاخ سفید ساعت ۱۲ به وقت واشنگتن (سه‌شنبه‌شب) از معامله قرن رونمایی خواهد کرد.

این اعلام ترامپ واکنش‌های تند مقامات فلسطینی به ویژه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان، را به دنبال داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها