فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

برنامه‌های دهه فجر بروجرد با محوریت مناطق محروم برگزار می‌شوند

سرهنگ «مجید سوری» گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت مناطق محروم برگزار و مدیران دستگاه‌های شهرستان نیز هر شب در یکی از مساجد حضور می‌یابند.
کد خبر: ۳۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 28January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر که در محل ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر برنامه‌هایی برگزار خواهد شد که در روز ۱۲ بهمن نخستین برنامه دیدار با امام جمعه برنامه ریزی شده و پس از آن زنگ انقلاب در یکی از مدارس بروجرد نواخته می شود.

وی افزود: در اولین روز دهه فجر از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا رژه موتوری برگزار می شود.

سرهنگ سوری اضافه کرد: از دیگر برنامه های دهه فجر در بروجرد برپایی میز خدمت در محلات محروم و حاشیه شهر است و بعد از برپایی این میز خدمت هر شب از دو خانواده محروم نیز سرکشی خواهد شد و تلاش می شود تا قسمتی از مشکلات این افراد حل شود.

وی بیان کرد: ضروری است تا بعد از شهادت حضرت فاطمه (س) فضاسازی مناسب دهه فجر صورت گیرد و فضای شهر را در سالگرد پیروزی انقلاب آماده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش دختران حاج قاسم، تجلیلی از خانواده های شهدای انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر در بروجرد است.

وی افزود: در شب ۲۲ بهمن و همزمان با اربعین شهادت شهید سلیمانی بعد از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی، با حضور در مسجد گلبانگ الله اکبر به صورت سراسری طنین انداز می شود.

سرهنگ سوری گفت: در مجموع بیش از ۸۰ برنامه در دهه فجر در بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها