مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

250 مقاله به منظور معرفی شهدای کردستان به نگارش در آمده است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان گفت: 250 مقاله به منظور معرفی شایسته شهدای استان به نگارش در آمده که پس از بررسی‌های کارشناسی و رفع ایرادات احتمالی و تدوین نهایی در دانشنامه دفاع مقدس ثبت می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 30January 2020

سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس اظهار داشت: تدوین دانشنامه ذیل دایرةالمعارف دفاع مقدس در تمامی استان‌ها در حال انجام است.

وی افزود: حدود 3 سال است که کار بر روی این دانشنامه در حال انجام است و از 2 هزار و 500 مورد و فهرست معرفی شده براساس بررسی‌های صورت گرفته 900 مدخل به تصویب رسیده است.

مالکی تصریح کرد: در این مدت 250 مقاله به منظور معرفی شایسته شهدای استان به نگارش در آمده که پس از بررسی‌های کارشناسی و رفع ایرادات احتمالی و تدوین نهایی در این دانشنامه ثبت می‌شود.

وی با دعوت از نویسندگان و صاحبان قلم جهت همکاری در راستای تدوین این پروژه مهم، تصریح کرد: فعالیت در عرصه معرفی جانفشانان حریت و آزادی این ملت وظیفه‌ای همگانی است. 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان نظارت بر محتوای تمامی آثار تولیدی در حوزه دفاع مقدس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: کمیته هنری ادبیات دفاع مقدس می‌تواند در این زمینه به عنوان یک مرجع ایفای وظیفه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار