آیت الله دژکام:

تشییع شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ای از غیرت انقلابی مردم ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تشییع با شکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور گسترده مردم در نمازجمعه اخیر که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد نمونه‌ای از تأثیر مردانگی و غیرت انقلابی و ایمان مردم ایران بود.
کد خبر: ۳۸۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 31January 2020

تشییع شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ای از غیرت انقلابی مردم ایران بودبه گزارش گروه استان‌های دفاع‌پرس، دیدار حجت الاسلام عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و روحانیون مراکز این نیرو در فارس در دیدار با آیت الله لطف‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، درباره فعالیت‌های نیروی دریایی در حوزه فرهنگی، مردم یاری و خدمات این نیرو در اردو‌های جهادی و همچنین حضور فرماندهان، روحانیون، مسئولین و کارکنان این نیرو در خدمات رسانی به مردم و به ویژه در سیل اخیر در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اظهار داشت: در جریان سیل اخیر، نیروی دریایی سپاه از همان لحظات ابتدایی سیل به کمک مردم سیل زده شتافت و با فراهم کردن امکانات و به کارگیری ادوات مهندسی و خدماتی، مرهمی بر دل مردم این مناطق شد که مورد استقبال فراوان مردم سیل زده هم قرار گرفت.

در ادامه این دیدار آیت الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز به نکاتی پیرامون وضعیت کنونی جامعه و بودن بیشتر و ملموس‌تر در کنار مردم اشاره کرد و گفت: امروز و در شرایط اقتصادی که برای مردم پیش آمده است روحانیت باید هر چه بیشتر به مردم نزدیک باشد و با هدایت و راهنمایی‌های اثر گذار در تحمل و عبور از این شرایط در کنار مردم باشد.

وی همچنین از روحانیون خواست که به تبلیغ و ترویج روحیه قتاعت و پرهیزگاری در میان مردم و رعایت این مسئله در زندگی خودشان بپردازند و مردم را در شناخت و بیان حق و حقیقت کمک کنند و به گونه‌ای در جامعه رفتار کنند که مردم نمود عینی و مجسم ساده زیستی را در زندگی آنان ببینند.

آیت الله دژکام در ادامه با بیان ویژگی‌هایی از قناعت، صبوری، تعبد و ساده زیستی از علمای بزرگ همچون مرحوم آیت الله شب زنده دار، بهجت و... افزود: در عرصه‌های عبادی و معنوی هم نوعی مردانگی لازم است و ما این مردانگی را در وجود نازنین امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی دیده و می‌بینیم که همین عامل بود که اهداف و آرمان انقلاب اسلامی همگانی شد و مردم را عاشق و تابع امام و رهبر انقلاب کرد.

وی تصریح کرد: تشییع با شکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور گسترده مردم در نمازجمعه اخیر که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد نمونه‌ای از تأثیر مردانگی و غیرت انقلابی و ایمان مردم ایران بود که به خوبی به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران همیشه حامی و پشتیبان انقلاب بوده و هستند.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک گلستان و امام جمعه موقت شهر شیراز که در دوران دفاع مقدس مسئول اعزام روحانیون به جبهه‌های نبرد هم بوده است خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار