امام جمعه دامغان:

امروز پرچم جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برافراشته شده است

حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» گفت: امروز پرچم جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برافراشته شده است و تا این جبهه پا برجاست، آمریکا و متحدانش نمی‌توانند در منطقه پایگاهی برای خود ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ - 31January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه معامله قرن طرحی برای بازسازی استعمار به بهانه صلح خاورمیانه است، اظهار داشت: ترامپ با این حرکت خود به وضوح نشان داد که به دنبال جدایی کشورهای اسلامی است اما نمی‌دانند که با اتحاد امت‌های اسلامی به نتیجه نخواهند رسید.

وی بابیان اینکه ترامپ در این طرح به دنبال راهی برای فرار از استیضاح است، افزود: این اقدامات اسرائیل و آمریکا راه به‌جایی نخواهد برد و موفقیتی برای آن‌ها به دنبال نخواهد داشت و جبهه مقاومت هرگز اجازه نخواهد داد چنین موضوعی اجرایی شود.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه عادی‌سازی مشکلات، صلح با اسرائیل و همراهی با اعراب از عمده‌ترین مسائلی که آمریکا آن را دنبال می‌کند، ابراز داشت: در واقع آمریکا با این حرکت خود نوعی حماقت را به جهان اثبات کرد و این گونه توطئه‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت زیرا همه نقشه‌های آن‌ها به منزوی شدن خود آن‌ها دامن زده است.

حسینیان بابیان اینکه امروز پرچم جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان برافراشته شده است، تصریح کرد: تا این جبهه پا برجااست، آمریکا و متحدانش نمی‌توانند در منطقه پایگاهی برای خود ایجاد کنند و با هوشیاری سید حسن نصر الله تمام این توطئه‌های آن‌ها شکست‌خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار