امام جمعه بروجرد:

شرکت در انتخابات و انتخاب افراد شایسته وظیفه شرعی است

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است که باید در آن انتخاب افراد شایسته نیز مورد دقت و توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 31January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: انتخاب باید بصورت انتخاب بهترین‌ها باشد و به دور از هر گونه انتخاب های جناحی، سفارشی، گرایش های محلی و قومی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه معیار باید لیاقت ها و شایستگی ها افراد باشد، گفت: از حمله معیارهای انتخاب نماینده اصلح مدیر، مدبر، متدین، دینداری، مردم داری و دنیا گریز بودن است.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: شرکت در انتخابات تقویت نظام جمهوری اسلامی و تو دهنی به دشمنان  و استکبار است.

وی با اشاره به تقابل جبهه انقلاب و استکبار گفت: این تقابل بسیار جدی شده است و دشمن با ترور سردار قاسم سلیمانی اوج حماقت خود را نشان داد.

امام جمعه بروجرد افزود: دشمن اگر می دانست این ترورها، این پیامدها را بدنبال دارد یقینا این اقدام احمقانه را مرتکب نمی شد.

وی گفت: دشمن بداند اگر ما سردار قاسم سلیمانی را از دست دادیم بجای او صدها حاج قاسم داریم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تهدید دشمن مبنی بر ترور سردار قاآنی گفت: به فرض که دشمن چنین غلط و اشتباهی را انجام دهد؛ مسلما کسان دیگری بجای او می آیند و ما سرداران زیادی داریم.

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: دشمن با این حماقت خود باعث شد تا مردم ما متحدتر شوند، مردم عراق نیز اتحاد بیشتری پیدا کردند و در مجموع جبهه مقاومت متحدتر شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسوایی بیشتر دشمن با ترور سردار قاسم سلیمانی گفت: دشمن خودش اعلام کرد که من تروریست هستم و البته در پی این اقدام سیلی های محکم و پی در پی را از سوی جمهوری اسلامی نواخته شد.

وی افزود: انهدام پایگاه عین الاسد، تظاهرات بی سابقه مردم عراق و انهدام هواپیمای فوق پیشرفته سازمان سیا آمریکا از حمله این سیلی های نواخته شده بر آمریکا است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تاسیس دولت لبنان بر خلاف میل آمریکا گفت: این دولت بر محور حزب الله و جبهه مقاومت است و همچنان سیلی ها بر چهره استکبار ادامه دارد.

وی گفت: خروج آمریکا از منطقه سیلی بر چهره خشمناک استکبار است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ۱۲ بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن گفت: استقبال از امام در تاریخ استقبال بی‌سابقه‌ای بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید به مردم صادقانه خدمت کنند، گفت: ملت ما مردمی صبور، نجیب و متدینی هستند که خدمت به آنها بزرگترین جهاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها