پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب/ حمله تروریست‌ها به محله شیعه‌نشین جمعیة الزهراء ناکام ماند

ارتش سوریه با آزادسازی یک روستای دیگر و افزایش کنترل خود بر مناطق واقع در محور خان طومان به پیشروی‌های خود در جنوب غرب استان حلب ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۸۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 01February 2020

پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب/ حمله تروریست‌ها به محله شیعه‌نشین جمعیة الزهراء ناکام ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، شبکه خبری المیادین گزارش داد ارتش سوریه روستای «الحمیره» در جنوب غرب استان حلب را تحت تسلط خود درآورده است.

ارتش سوریه عصر امروز هم در جنوب غرب استان حلب کنترل خود را بر روستای «القراصی» در غرب «الحویز» و کشتزار‌های القراصی در جنوب خان طومان و تپه‌های «حرمز» و «حرش خان طومان» در شمال خان طومان پس از درگیری با گروهک تروریستی جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آن افزایش داد.

ارتش سوریه همچنین حمله تروریست‌ها در شرق حلب در محور تادف - الباب را هم ناکام گذاشته و حملات توپخانه‌ای و موشکی آن‌ها را دفع کرد.

شبکه الاخباریه سوریه هم اخبار گروه‌های تروریستی درباره پیشروی آن‌ها در غرب حلب را نادرست خواند.

بر اساس این گزارش تروریست‌های جبهة النصره امروز با سه خودروی بمب گذاری شده به محور «جمعیه الزهراء» در غرب حلب حمله کرده بودند.

محله‌های جدید حلب و جمعیه الزهراء و الجمیلیه توسط تروریست‌های جبهه النصره در غرب حلب هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار گرفت، اما واحد‌هایی از ارتش سوریه تروریست‌ها را در این محور یعنی اطراف محله «جمعیة الزهراء» و اطراف مسجد جامع رسول اعظم در شهر حلب هدف گرفتند.

واحد‌های ارتش سوریه در این عملیات حمله گروه‌های تروریستی در امتداد محور جمعیه الزهراء در غرب حلب را با پاسخ راکتی و خمپاره‌ای ناکام گذاشتند.

تروریست‌های جبهه النصره در این حملات خود با سه خودروی بمب گذاری شده به محور جمعیه الزهراء در غرب حلب حمله کرده بودند، اما ارتش سوریه موفق شد این سه خودرو تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مواضعشان در اطراف جمعیه الزهراء در غرب شهر حلب منهدم کند.

گروه‌های تروریستی عصر امروز منطقه الشهباء الجدیده در شهر حلب را هم هدف حملات راکتی گرفتند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار