25 گروه هنری در رویداد رقابتی تولید انیمیشن شهید سلیمانی

25 گروه انیمیشن ساز در نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
کد خبر: ۳۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 02February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اسدالله دیانتی دبیر نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن با اعلام این خبر اظهار داشت: 92 انیمیشن‌ساز در قالب 25 گروه از 15 استان سراسر کشور طی روزهای سه‌شنبه مورخ 15 تا صبح 18 بهمن  سال جاری با محوریت زندگی و سیره اخلاقی  سپهبد شهید قاسم سلیمانی و در قالب تکنیک‌های مختلف به خلق اثر خواهند پرداخت.

مدیر شتاب دهنده رضوان، 60 درصد شرکت کنندگان این دوره را بانوان و 40 درصد را آقایان اعلام کرد و افزود: انیمیشن‌سازان استان‌های: البرز، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران، قم، یزد، سمنان، اصفهان، خراسان شمالی و تهران در این رویداد حضور دارند.

25 گروه هنری در رویداد رقابتی تولید انیمیشن شهید سلیمانی

دیانتی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از شروع رویداد، 25 فیلمنامه کوتاه از زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی نگارش و در اختیار گروه‌ها قرار داده شد تا طی 72 ساعت آثار خود را با بهترین کیفیت زیر نظر اساتید تولید نمایند.

نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، مرکز پویانمایی صبا و شبکه کودک برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.animationevent.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار