جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هنر؛ شمشیری برای مقابله با افرادی است که قصد ضربه زدن به حیثیت جامعه را دارند

حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» با بیان اینکه هنر؛ شمشیری بُران برای زدن افرادی است که قصد ضربه زدن به حیثیت جامعه را دارند، گفت: دشمن با طعمه‌های آزادی و هنر دروغین می‌خواهد انسان‌ها را به مکتب سوزان بیگانه سوق دهد! بنابراین امروز هنر شعر، سینما و ... می‌تواند سبک زندگی انسان‌ها و روابط اجتماعی مردم را تعریف و تنظیم کند.
کد خبر: ۳۸۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 02February 2020

هنر شمشیری برای مقابله با افرادی است که قصد ضربه زدن به حیثیت جامعه را دارندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در هشتمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه شاعران باید در قالب هنر، حرکت‌های ملخی دشمن را به جامعه بشناساند، اظهار داشت: همان‌گونه که ملخ بر روی یک زمین سست تخم‌گذاری می‌کند و ملخ‌های متولد شده می‌توانند گلستان را تبدیل به خشکستان کنند، دشمن از این روش استفاده می‌کند؛ بنابراین هنر می‌تواند جامعه را نسبت به این موضوع بیدار کند.

وی با بیان اینکه دشمن برای عصب‌کشی جامعه ما برنامه دارد، گفت: هنر می‌تواند در راه شناخت این روش دشمن نیز موثر باشد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر به حربه‌های دشمن به روش «تراوا» اشاره کرد و تصریح کرد: امروز اسب‌های تراوا نظیر «برجام»، «سند ۲۰۳۰» و «FATF» از گوشه و کنار جهان به ما هدیه می‌شوند و برخی مزدوران هم فضا را برای آن‌ها مهیا می‌کنند؛ بنابراین این موضوعات باید به صورت شعر در بیاید تا کسانی که این پای این تراواها را به کشور باز می‌کنند، نقش بر آب شوند.

وی گفت: دشمن با طعمه‌های آزادی و هنر دروغین که در سر نخ نامرئی گذاشته است، می‌خواهد انسان‌ها را به مکتب سوزان بیگانه سوق دهد! بنابراین امروز هنر شعر، سینما و ... می‌تواند سبک زندگی انسان‌ها و روابط اجتماعی مردم را تعریف و تنظیم کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز برخی چهره‌های فراماسونری با پوسته اسلامی خود، برای ذلیل کردن یک ملت از بیگانه کمک می‌گیرند؛ بنابراین می‌توان از شعر به‌عنوان یک کارگشای بزرگ در جهت مبارزه با آن‌ها بهره برد و در واقع هنر؛ شمشیری بُران برای زدن افرادی است که قصد ضربه زدن به حیثیت جامعه را دارند.

وی با بیان اینکه ولایت‌محوری شاکله اصلی حاج قاسم سلیمانی به غیر از شجاعت و جنگندگی بود، تاکید کرد: امروز هنر هنرمندان ترسیم چهره  شهید حاج قاسم سلیمانی است که با اندیشه، فکر و عمل خود، هنرنمایی کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها