عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

ترامپ با رونمایی از معامله قرن نمی‌تواند آرای لابی صهیونیستی را کسب کند

نماینده مردم خمینی شهر معتقد است که ترامپ با رونمایی از معامله قرن نمی‌تواند آرایی از لابی صهیونیست‌ها در آمریکا را کسب کند و مطمئنا با این کار خود شاهد شکل‌گیری انتفاضه‌های جدیدی در منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۳۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 03February 2020

ترامپ با رونمایی از معامله قرن نمی‌تواند آرای لابی صهیونیستی را کسب کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمد جواد ابطحی» در گفت‎وگویی، به رونمایی از معامله قرن اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا پس از تحولات منطقه خاورمیانه به سبب آبروریزی‌هایی که برای خود بوجود آورده و با توجه به اینکه خیزشی عمومی در منطقه علیه ایالات متحده شکل گرفته است، سعی می‌کند که موقعیت و جایگاه اسرائیل را بهبود ببخشد.

وی در ادامه افزود: ترامپ رونمایی از معامله قرن را در سالیان گذشته مطرح کرده بود، اما به نحوی آن را به تعویق انداخت که در حال حاضر مجددا این مسئله را به معرض نمایش گذاشت.

نماینده مردم خمینی شهر اظهار کرد: بدون شک مسئله رونمایی از معامله قرن هیچ دستاوردی برای ترامپ به دنبال نخواهد داشت؛ چرا که بسیاری از کشور‌ها از قبیل مصر، اردن، روسیه، ایران، پاکستان و ... با این موضوع مخالف هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: معتقدم که ترامپ با این کار نمی‌تواند آرایی از لابی صهیونیست‌ها در آمریکا کسب کند و مطمئنا با معامله قرن شاهد شکلگیری انتفاضه‌های جدیدی در منطقه خواهیم بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: آمریکا در مقام ضعف طرح رونمایی از معامله قرن را رونمایی کرده است، زیرا به این نتیجه رسیدند که باید عکس‌العملی را در مقابل این خیزش مردمی که در منطقه علیه آن‌ها شکل گرفته، داشته باشند؛ ناگفته نماند که رونمایی از معامله قرن بیشتر به مسائل داخلی آمریکا باز می‌گردد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار