فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):

سپاه پاسداران حامی مردم در جهت بهبود وضعیت معیشتی آن‌هاست

«سعید محمد» گفت: امروز که دشمن در جبهه اقتصادی توطئه‌چینی می‌کند، سپاه پاسداران حامی مردم جهت مقابله با توطئه‌های دشمن و بهبود وضعیت معیشت مردم است و قرارگاه خاتم نیز در پیشانی این جبهه مقدس ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 03February 2020

سپاه پاسداران حامی مردم در جهت بهبود وضعیت معیشتی آن‌هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، عصر امروز (دوشنبه) در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: از شروع انقلاب اسلامی تا امروز که ۴۱ سال می‌گذرد، همواره سپاهیان انقلاب اسلامی چه در زمان حیات امام خمینی (ره) و چه پس از رحلت ایشان، به آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی وفادار و ثابت‌قدم هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد بنزین در کشور به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تولید می‌شود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه غرب با تمام قوا در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نمی‌توانند مقاومت کنند و روزبه‌روز جبهه کفر در حال افول و جبهه اسلام در حال عزت و اقتدار بیشتر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پایه‌ریز اقتدار کشور در عرصه نظامی است، افزود: امروز که دشمن در جبهه اقتصادی توطئه‌چینی می‌کند، سپاه پاسداران حامی مردم جهت مقابله با توطئه‌های دشمن و بهبود وضعیت معیشت مردم است و قرارگاه خاتم نیز در پیشانی این جبهه مقدس ایستادگی می‌کند.

محمد با اشاره به کارنامه درخشان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: یکی از تهدیدات اساسی دشمن طی سال‌های گذشته عرصه بنزین بود که امروز با همت جوانان این قرارگاه، نه‌تنها تهدید نیست، بلکه به فرصتی برای صادرات و ارزآوری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد بنزین و ۲۰ درصد گازوئیل تولیدی در کشور با کیفیت بسیار بالا حاصل تلاش جهادگران این قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به تأمین ۶۰ درصد سوخت خودرو‌های سبک و سنگین کشور توسط جهادگران این قرارگاه، گفت: روزانه ۱۵۰ میلیون متر مکعب از گاز مصرفی مردم در منازل توسط این قرارگاه در شش فاز از منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود.

محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) چهار هزار کیلومتر راه‌آهن، ۳۵ درصد خطوط ریلی کشور و ۶۰ درصد مترو شهر‌های مختلف کشور را احداث کرده است، افزود: سد لار توسط آمریکا طراحی و توسط ایتالیا اجرایی شده بود که از همان ابتدا دچار مشکل فنی بود و مورد بهره‌برداری اصولی قرار نگرفت و امروز به برکت انقلاب اسلامی ۵۵ درصد سد‌ها و مخازن آبی کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخته شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار