حجت‌الاسلام رستمی:

نیازمند تولید ادبیات جدید در حوزه عمومی کشور هستیم

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: تولید ادبیات جدید، نیازی است که امروز در حوزه‌های فرهنگی و عمومی کشور احساس می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 03February 2020

نیازمند تولید ادبیات جدید در حوزه عمومی کشور هستیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها عصر امروز (دوشنبه) در نشست «بررسی وجوه و مفاهیم نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب» که در موسسه فرهنگی- پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، نه مسئولان بلکه اقشار مردم را به یک اولویت‌بندی توجه می‌دهند که در میان اقشار مردم هم توجه ویژه، معطوف به جوانان است.

وی توجه به جنگ روایت‌ها را از نکات کلیدی بیانیه گام دوم دانست و گفت: در حالی که روایت‌های نادرستی از انقلاب و عملکرد آن مطرح می‌شود، رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، روایتی را آغاز و نکاتی را در تبیین واقعیت‌ها مطرح می‌کنند.

رستمی تغییر ادبیات گذشته و تولید ادبیات جدید در بیانیه گام دوم را مورد اشاره قرار داد و گفت: تولید ادبیات جدید، نیازی است که امروز در حوزه‌های فرهنگی و عمومی کشور احساس می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها افزود: اصرار بر برخی ادبیات‌ها ما را از نسل جدید، عقب نگه داشته است.

رستمی با اشاره به نظریه انقلاب متعالی گفت: مبتنی بر این نظریه، انقلاب، از تغییر در درون فرد ایجاد می‌شود، سپس به جامعه کشیده می‌شود و بعد منجر به تمدن می‌شود که رهبر انقلاب بر آن تصریح داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار