برنامه نمایش روز پنجم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت

نمایش فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش چهار فیلم در بخش‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ - 05February 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پنجمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهار فیلم در بخش‌های مختلف نمایش خواهند داشت.

سانس اول «مغز استخوان»

فیلم سینمایی «مغز استخوان» دومین ساخته سینمایی «حمیدرضا قربانی» است که امروز برای نخستین‌بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

بهروز شعیبی، بابک حمیدیان بازیگران «مغزِ استخوان» حمیدرضا قربانی هستند، این فیلم سینمایی با موضوعی اجتماعی، توسط علی زرنگار نوشته شده است و حسین پورمحمدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

سانس دوم «روز بلوا»

پوستر فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان با تصویری از بابک حمیدیان رونمایی شد.

طراحی این پوستر برعهده خانه طراحان انقلاب اسلامی بوده است و اولین نمایش تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، محمد اسکندرفر، ساغر قناعت و داریوش ارجمند بازیگران اصلی تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

«روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است.

سانس سوم «خوب، بد، جلف ۲»

«خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی است. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف که امروز در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، فرهاد آییش و گوهر خیراندیش بازیگران این اثر سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند.

سانس چهارم «عالیجناب» و «عزیز»

مستند عالیجناب به کارگردانی سجاد ایمانی روایت زندگی قهرمان ملی بوکس که دچار مشکلی بزرگ شده و در پی حل آن است و فیلم کوتاه «عزیز» در سانس چهارم جشنواره فیلم فجر به‌نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار