ما قوی هستیم- ۶۸/

«هفت‌تپه» محل استقبال از زائران راهیان نور مازندران می‌شود

سرهنگ «عسگر مجیدی» گفت: «هفت‌تپه» محل استقبال از زائران اردوی راهیان نور مازندران خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 04February 2020

«هفت‌تپه» محل استقبال از زائرین راهیان نور مازندران می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان از تشکیل ستاد راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: در این ستاد تصمیماتی خیلی خوبی اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اعزام راهیان نور دانش آموزی، گفت: مرحله اول راهیان نور دانش آموزی در آبان ماه اعزام شدند.

مجیدی افزود: مرحله دوم اعزام دانش آموزی از 23 بهمن ماه آغاز خواهد شد و بعد از آن اعزام دانشجویان را برای بازدید از مناطق عملیاتی خواهیم داشت.

این مسئول زمان اعزام راهیان نور بسیج مساجد و محلات را 20 اسفندماه تا 15 فروردین اعلام کرد و گفت: در مجموع پیش‌بینی می‌شود بین 25 تا 30 هزار نفر از مردم مازندران از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

مسئول ستاد راهیان نور استان مازندران ادامه داد: زائرین از مناطق عملیاتی و یادمانهای فتح المبین، دهلاویه هویزه، شلمچه، اروند و هفت‌تپه بازدید خواهند داشت.

مجیدی با بیان اینکه هفت‌تپه مقر لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس بود و رزمندگان مازندرانی ابتدا در این مکان آموزش نظامی و ابتدایی را طی می‌کردند و از آنجا به مناطق عملیاتی اعزام می‌شدند، گفت: بازدید از هفت‌تپه برای مازندرانی‌ها یادآور خاطرات خوب دوران دفاع مقدس است و مجریان راهیان نور در این مکان از زائرین استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار